رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مهران رجبی که چندی پیش توانسته کرونا را شکست دهد میهمان برنامه یه روز تازه بود، او در این برنامه نکاتی را درباره بیماری‌اش و شدت ترسی که از کرونا دارد بیان کرده و گفت: آنقدر چشمم ترسیده که بسیار مراعات می‌کنم. اوایل من هم مثل خیلی از افراد فکر می‌کردم کرونا گرفتم و متوجه […]

مهران رجبی که چندی پیش توانسته کرونا را شکست دهد میهمان برنامه یه روز تازه بود، او در این برنامه نکاتی را درباره بیماری‌اش و شدت ترسی که از کرونا دارد بیان کرده و گفت: آنقدر چشمم ترسیده که بسیار مراعات می‌کنم. اوایل من هم مثل خیلی از افراد فکر می‌کردم کرونا گرفتم و متوجه نشدم اما خیلی رک بگویم این حرف‌ها نیست و خودمان را گول نزنیم.

وی افزود: من درگیر یک بیماری سختی شدم که شاید ابتدا مثل همه تصور می‌کردم یک سرماخوردگی ساده است، اما بعد از مراجعه به بیمارستان گفتند تو نوع خوبی از کرونا را گرفته‌ای اما اجازه خروج از بیمارستان را نداری.

رجبی در ادامه با تاکید به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: جزو حال وخیم‌های کرونا بودم و لطف خدا شامل حالم شد که زنده‌ام. یک بدنساز با رژیم غذایی سخت در طول یک ماه سه الی چهار کیلوگرم وزن کم می‌کند اما من بابت ابتلا به کرونا در ۱۵ روز ۱۰ کیلوگرم وزنم کم شد.

این بازیگر سرشناس طنز سینما و تلویزیون گفت: بر سر فیلمبرداری سریال صبح آخرین روز زندگی درباره زندگی شهید شهریاری در زنجان بودم که کرونا گرفتم و بعد از بهبود سکانسی داشتیم که قبل از بیمارستان گرفته شده بود و ادامه را که خواستیم روز گذشته بگیریم آنقدر تغییراتم محسوس بود که کارگردان گفت شاید سکانس‌های قبلی را دوباره بگیریم. به مردم توصیه می‌کنم که مراقب باشند زیرا که کرونا بیماری سختی است.

برنامه یه روز تازه کاری است از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما که از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار