رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
پس از ابتلای لاله اسکندری به کرونا

انجام تست کرونا از همه عوامل «جشن سربرون»

تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» گفت: با ابتلای خانم لاله اسکندری به کرونا تصمیم گرفتیم از همه عوامل تست بگیریم. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» با اعلام خبر فوق گفت: ما از ابتدا سر صحنه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار را پیش می‌بردیم و از […]

تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» گفت: با ابتلای خانم لاله اسکندری به کرونا تصمیم گرفتیم از همه عوامل تست بگیریم.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» با اعلام خبر فوق گفت: ما از ابتدا سر صحنه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار را پیش می‌بردیم و از مواد ضدعفونی و ماسک استفاده می‌کردیم و نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کردیم. بعد از ابتلای خانم اسکندری، تصمیم بر این گرفتیم که با حضور پزشک در صحنه از همه عوامل تست اولیه بگیرند همچنین از عزیزانی که در دفتر حاضر هستند، تست گرفته می‌شود تا اگر فرد دیگری مشکل داشت بتوانیم سریع درمان را آغاز کنیم. ما از همه دوستانی که با خانم اسکندری ارتباط نزدیک و همکاری داشتند تست گرفتیم.

وی درباره ادامه فیلمبرداری توضیح داد: با تغییر در برنامه‌های سریال همچنان تصویربرداری در حال انجام است و امیدوارم بتوانیم کارمان را ادامه بدهیم.

وی در خاتمه گفت: متاسفانه ویروس شایع شده و مشخص نیست به طور مشخص خانم اسکندری سر صحنه فیلمبرداری مبتلا شده باشد. خدا را شکر خانم اسکندری حالشان خوب است و در حال درمان است و امیدوارم بهتر شوند و سر کار بازگردند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار