رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

عکس‌های جدید از «ماموریت غیرممکن۷» منتشر شد. سایت esquire امروز عکس‌های جدیدی از تام کروز بازیگر مشهور آمریکایی را منتشر کرده که با ماسکی بر صورت سر صحنه فیلمبرداری این پروژه اکشن در شهر ونیز حاضر شده است. ادامه فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن۷» که با همه‌گیری ویروس کرونا برای مدتی متوقف شده بود، با وجود اعتراض‌ها، […]

عکس‌های جدید از «ماموریت غیرممکن۷» منتشر شد.


سایت esquire امروز عکس‌های جدیدی از تام کروز بازیگر مشهور آمریکایی را منتشر کرده که با ماسکی بر صورت سر صحنه فیلمبرداری این پروژه اکشن در شهر ونیز حاضر شده است.


ادامه فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن۷» که با همه‌گیری ویروس کرونا برای مدتی متوقف شده بود، با وجود اعتراض‌ها، بار دیگر آغاز شد و همچنان در رم و شهر ساحلی ونیز ادامه دارد.
نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده «ماموریت غیرممکن۷» کریستوفر مک‌کوری است که پیش از این دو فیلم دیگر از سری فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» را کارگردانی کرده بود.
تام کروز، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و ونسا کربی بازیگران فیلم‌های قبلی «ماموریت غیرممکن» در سری هفتم این اکشن جاسوسی هم بازی دارند. دیگر بازیگران «ماموریت غیرممکن۷» هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی هستند.

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار