رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
«جشنواره فیلم کودک ۳۳» از نگاه سینماخانه

«بچه گرگ های دره سیب» در قاب جشنواره فیلم کودک

به گزارش سینماخانه؛ فیلم «بچه گرگ های دره سیب» به کارگردانی فریدون نجفی در دو بخش ملی و بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به نمایش در آمد. «بچه گرگ های دره سیب»؛ فیلمی است که می کوشد با وفاداری و ادای دین به فرهنگ بومی و ملی ایرانی در […]

به گزارش سینماخانه؛ فیلم «بچه گرگ های دره سیب» به کارگردانی فریدون نجفی در دو بخش ملی و بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به نمایش در آمد.

«بچه گرگ های دره سیب»؛ فیلمی است که می کوشد با وفاداری و ادای دین به فرهنگ بومی و ملی ایرانی در جغرافیایی کمتر دیده شده از ایران به زبانی در ارتباط گسترده با مخاطبانی فراگیر خاصه در خارج از کشور تبدیل گردد و این پروسه را توامان دنبال نماید.

بچه گرگهای دره سیب با واقعه ای آغاز می شود که در ادامه و از دل آن تم محوری خود یعنی جستجو را پرداخت می کند. فیلمساز برای تنوع بخشیدن به سوژه از المانهای جغرافیای مورد نظر به ویژه گویش و لوکیشن به فراخور موقعیت ها بهره مناسبی می برد و به تجربه قابل قبولی در ایجاد یک مدل قابل تامل جهت ساخت یک فیلم با استاندارهای سینمای بین الملل کودک و نوجوان نائل می آید که دراین خصوص می توان از ترکیب بازیگران بومی و نام آشنا به ویژه کودکان با انتخاب هایی موثر و هدفمند در پیشبرد تاثیر گذاری روابط آدم های اثر بر مخاطب نام برد.

سینماخانه / حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار