رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه ۱۰ آبان حوالی ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه ۱۰ آبان ماه روی […]

فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه ۱۰ آبان حوالی ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه ۱۰ آبان ماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

«از سرنوشت» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو است که در سه فصل تولید شده است؛ این سریال به اتفاقات و فراز و نشیب‌های زندگی دو نوجوان پرورشگاهی یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آنها را دارا حیایی و کیسان دیباج برعهده دارند. حجت اشرف‌زاده خواننده نماهنگ‌های این سریال است و امین بانی هم تیتراژ پایانی را می‌خواند.
پوستر و تیزر جدید این سریال در آستانه پخش آن از تلویزیون منتشر می‌شود.
در این سریال بازیگرانی چون حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، علیرضا آرا، علیرضا استادی، فریبا نادری، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، نسیم فروغ، حبیب دهقان‌نسب، سارا والیانی، یغما یارعلی، مهدی صبایی، کامبیز منصف، محمد زکی‌زاده، فرخنده فرمانی، فریده دریامج، کریم قربانی، فاطمه شکری، مسعود انتظاری، مائده نجفی، مریم کاظمی، مونا کرمی، مهدیس توکلی، دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و … نقش‌آفرینی می‌کنند.
از سرنوشت به قلم محمد محمود سلطانی، روح‌الله صدیقی، مسعود کرمی نوشته شده است و از دیگر عوامل آن می توان به نوید احمدزاده دستیار تهیه‌کننده، پدرام ابدان : مشاور رسانه و مطهره کشاورز محمدیان: روابط عمومی اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار