رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

قسمت‌های جدید برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» با حضور حمید لولایی، پدرام بابایی و امیرحسین حسینی، آخر هفته از شبکه سه سیما پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی برنامه، ویژه‌برنامه‌های «دوربرگردون» به مناسبت هفته وحدت که از چهارشنبه ۷ آبان آغاز شده، تا جمعه ۹ آبان، با اجرای عبدالله روا ادامه دارد. […]

قسمت‌های جدید برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» با حضور حمید لولایی، پدرام بابایی و امیرحسین حسینی، آخر هفته از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی برنامه، ویژه‌برنامه‌های «دوربرگردون» به مناسبت هفته وحدت که از چهارشنبه ۷ آبان آغاز شده، تا جمعه ۹ آبان، با اجرای عبدالله روا ادامه دارد.

بعد از پخش قسمت چهلم با حضور محمد کاسبی، «دوربرگردون» در قسمت چهل و یکم، پنج‌شنبه ۸ آبان بعد از خبر ساعت ۲۲، میزبان پدرام بابایی و امیرحسین حسینی، قهرمانان جهانی شبیه‌سازی رانندگی است. این برنامه ساعت ۱۳ جمعه ۹ آبان بازپخش می‌شود.
همچنین جمعه ۹ آبان بعد از خبر ساعت ۲۲، «دوربرگردون» با حضور حمید لولایی، بازیگر نام‌آشنای سریال‌های طنز، روی آنتن شبکه سه می‌رود. این قسمت ساعت ۱۶.۳۰ یکشنبه ۱۱ آبان از شبکه سه سیما بازپخش خواهد شد.

برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» در حوزه رانندگی، فرهنگ ترافیک و بیمه با اجرای عبدالله روا هر هفته از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تهیه‌کنندگی این برنامه را به صورت مشترک عبدالله روا و سلیم ثنائی بر عهده دارند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار