رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

دهه فیلم های کلاسیک قرن بیستم در رادیو نمایش با زبانی شاعرانه و نگاهی متفاوت با اجرای مریم نشیبا در برنامه «جعبه موسیقی» ارائه می شود. به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، برنامه « جعبه موسیقی » که به تحلیل فیلم و موسیقی اختصاص دارد، ۱۰ فیلم برتر سینمای کلاسیک را از هفته آینده […]

دهه فیلم های کلاسیک قرن بیستم در رادیو نمایش با زبانی شاعرانه و نگاهی متفاوت با اجرای مریم نشیبا در برنامه «جعبه موسیقی» ارائه می شود.

به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، برنامه « جعبه موسیقی » که به تحلیل فیلم و موسیقی اختصاص دارد، ۱۰ فیلم برتر سینمای کلاسیک را از هفته آینده بررسی می کند . در این برنامه تحلیل موسیقی و داستان فیلم به شکلی جذاب برای مخاطب روایت می شود تا ظرفیت های پیوند موسیقی و فیلم و نحوه استفاده از موسیقی برای افزایش غنای فیلم های سینمایی مشخص شود.

این برنامه که با تحلیل های دقیق فیلم و موسیقی توسط نویسنده، منتقد فیلم و موسیقی ، صبارادمان نگاشته شده است به شکل ویژه ۱۰ فیلم برتر سینمای کلاسیک جهان را بررسی می کند.

تهیه کنندگی مجموعه «جعبه موسیقی»  را انسیه سمیع پور بر عهده دارد و مریم نشیبا گوینده توانا و شهیر ایرانی نیز همه روزه آن را اجرا خواهد کرد .

در دهه فیلم های کلاسیک برنامه جعبه موسیقی که از روز ۱۰ آبان آغاز می شود و تا ۲۱ آبان (از شنبه تا چهارشنبه هر هفته) ادامه دارد، به ترتیب به فیلم های پاپیون،پدرخوانده،دکترژیواگو،محمد رسول الله، کازابلانکا،بربادرفته،تعطیلات دررم،همشهری کین ،هملت و سرگیجه پرداخته می شود.

برنامه «جعبه موسیقی» هر روز ساعت یک و سی دقیقه بامداد و بازپخش آن در ساعت سیزده و سی دقیقه با تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، نویسندگی و تحلیل متن صبا رادمان و گویندگی مریم نشیبا از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

منبع: هنرصدا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار