رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«مروری بر اکران فیلم‌های ایرانی در جشنواره YIDFF2019» و «معرفی استراتژی‌های جشنواره‌ درسدن» عنوان دو نشست تخصصی روز دوم از سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در سومین روز از برگزاری جشنواره سی و […]

«مروری بر اکران فیلم‌های ایرانی در جشنواره YIDFF2019» و «معرفی استراتژی‌های جشنواره‌ درسدن» عنوان دو نشست تخصصی روز دوم از سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در سومین روز از برگزاری جشنواره سی و هفتم دو نشست از سری نشست های تخصصی «۳۷_۲۰» با حضور دو مدرس بین‌المللی برگزار می شود.

براین اساس، نشست «مروری بر اکران فیلم‌های ایرانی در جشنواره YIDFF2019 » در ساعت ۲۰ امشب(جمعه ۹ آبان) با حضور هاتسویو کاتو برگزار می‌شود.

نشست دیگر این روز به «معرفی استراتژی‌های جشنواره‌ درسدن» با حضور آنه گشوتز اختصاص دارد که در ساعت ۲۲ از لایو صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران با شناسه کاربری @iycs.ir پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار