رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مهمان برنامه «شکلات تلخ» شبکه پنج سیما، موضوع آسیب های حاصل از کار کودکان در خیابان ها و کوره پزخانه های حواشی شهر که محصول مهاجرت های اشتباه است را در نامه ای برای رئیس جمهور تبیین کرد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع […]

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مهمان برنامه «شکلات تلخ» شبکه پنج سیما، موضوع آسیب های حاصل از کار کودکان در خیابان ها و کوره پزخانه های حواشی شهر که محصول مهاجرت های اشتباه است را در نامه ای برای رئیس جمهور تبیین کرد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ متن نامه نماینده اصفهان و پاسخ دفتر رئیس جمهور در خصوص تقویت بودجه سازمان بهزیستی و دیگر سازمان های حمایتی از وضعیت معیشتی کودکان کار و مهاجرین به حواشی شهر در ذیل آمده است.
نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شبکه پنج سیما تاکید کرد: بحث آسیب های اجتماعی یکی از مهم ترین معضلاتی است که امروز در سراسر کشور وجود  دارد و فعالان اجتماعی در این زمینه دغدغه های فراوانی دارند که به صورت مرتب به نمایندگان مجلس منتقل    می کنند.
وی افزود: در هفته های گذشته تصویری از پیکر یک نوزاد در اصفهان منتشر شد که باعث ناراحتی همه مردم شد و برکم کاری دستگاهها در خصوص حاشیه نشینی صحه گذاشت.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص مسائلی همچون حاشیه نشینی، کودکان کار، فقر و… بعد از حضور در برنامه شکلات تلخ و تصویر و گزارش هایی که از مشکلات خانواده های مهاجر به خصوص کودکان کار سخت در کوره پز خانه ها دیدم مکاتبه ای را با رئیس جمهور انجام دادم و در آن تاکید کردم که در جهت تقویت بودجه نهادهای حمایتی همچون سازمان بهزیستی در خصوص آسیب های اجتماعی در لایحه بودجه سال آینده گام برداشته شود و این مورد دارای اهمیت است.
مقتدایی افزود: روز گذشته جناب آقای رئیس جمهور روی این نامه به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور دادند و پی نوشت کردند که بررسی و اقدام شود.
نماینده مردم اصفهان گفت: قطعا مجلس نیز در خصوص بودجه مربوط به آسیب های اجتماعی در موعد مقرر حمایت لازم را دارد و دستور رئیس جمهور نیز نوید بخش اقدام متناسب در این حوزه هست و خرسندیم که دولت نیز روی اهمیت این مبحث تاکید دارد.
مقتدایی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا با رئیس سازمان برنامه و بودجه صحبت خواهیم کرد که دستور رئیس جمهور عملیاتی و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار