رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم مستند «رشته کوه رویاها» ساخته فیلمساز پرآوازه‌ی کشور شیلی «پاتریسیو گازمن» در بخش نمایش‌های ویژه چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت به نمایش درخواهد آمد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، «رشته کوه رویاها» فیلمی شاعرانه و عمیقاً شخصی است که در این مستند، گازمن از ورای کوه‌هایی که سرزمین مادریش […]

فیلم مستند «رشته کوه رویاها» ساخته فیلمساز پرآوازه‌ی کشور شیلی «پاتریسیو گازمن» در بخش نمایش‌های ویژه چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، «رشته کوه رویاها» فیلمی شاعرانه و عمیقاً شخصی است که در این مستند، گازمن از ورای کوه‌هایی که سرزمین مادریش را از دنیای خارج جدا می‌کنند، به گذشته و آینده زادگاه خود می‌اندیشد.
این فیلم در جشنواره کن ۲۰۱۹ موفق به دریافت جایزه بهترین مستند شد.
سه‌گانه‌ی اخیر «پاتریسیو گازمن» دستاوردی مبهوت‌کننده در سینمای الگوی پنهان و ارتباط حیرت‌آور و غیرمنتظره است.
در بخش نمایش‌های ویژه جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت که بصورت غیررقابتی برگزار می‌شود، آثار مستندسازان و اساتید پرآوازه‌ی سینمای جهان به نمایش درمی‌آید.
*‌مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم، در آذرمـاه ۱۳۹۹ و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید ۱۹ بصورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار