رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه چهار سیما به صورت هفتگی جمعه ها ساعت ۱۵ یک تله تئاتر منتخب را روانه آنتن پخش می کند. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، شبکه چهار سیما به صورت هفتگی جمعه ها ساعت ۱۵ یک تله تئاتر منتخب را روانه آنتن پخش می کند. واحد تامین برنامه شبکه […]

شبکه چهار سیما به صورت هفتگی جمعه ها ساعت ۱۵ یک تله تئاتر منتخب را روانه آنتن پخش می کند.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، شبکه چهار سیما به صورت هفتگی جمعه ها ساعت ۱۵ یک تله تئاتر منتخب را روانه آنتن پخش می کند.
واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما به صورت هفتگی جمعه ها ساعت ۱۵ یک تله تئاتر منتخب از آثار قدیمی شبکه چهار را در قالب برنامه “نمایشخانه” بازپخش می کند.
تئاتر تلویزیونی «پرواز از فراز تیر چراغ برق» به تهیه کنندگی سید رامین موسوی ملکی وکارگردان هنری محمدرضا اجاقی جمعه ۳۰ آبان ساعت ۱۵ در نمایشخانه پخش خواهد شد.
این نمایش تلویزیونی ماجرای جوانی را روایت می کند که برای جلب نظر خانواده نامزدش، بالای تیر چراغ برق می رود و آنها را تهدید می کند که خودکشی خواهد کرد و در این میان ماجراهای جالبی اتفاق می افتد…
فرزاد حسنی، فردوس کاویانی، سهیلارضوی، رامین ناصرنصیر، مینا خسروانی، سعید نوراللهی و مارال حاجی زاده بازیگران اصلی این تله تئاتر هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار