رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
نمایش «سراسر شب» از دوشنبه 3 آذر

بالاخره یک فیلم جدید به سینمای آنلاین می‌آید

سینمای آنلاین که طی روزهای اخیر به دلیل عدم استقبال فیلمسازان خالی از آثار سینمایی بوده است از امشب «سراسر شب» را به نمایش درخواهد آورد. فیلم سینمایی «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی پخش آنلاین خود را از امشب، ۳ آذرماه در پلتفرم‌های پخش اینترنتی آغاز می‌کند. این فیلم درحال […]

سینمای آنلاین که طی روزهای اخیر به دلیل عدم استقبال فیلمسازان خالی از آثار سینمایی بوده است از امشب «سراسر شب» را به نمایش درخواهد آورد.

فیلم سینمایی «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی پخش آنلاین خود را از امشب، ۳ آذرماه در پلتفرم‌های پخش اینترنتی آغاز می‌کند.

این فیلم درحال حاضر توزیع خود را از این تاریخ پیش‌بینی کرده مگر اینکه به دلیل عدم تمایل ادامه‌دار صاحبان آثار سینمایی، به یکباره قید توزیع در این سامانه را بزند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مهتاب برای یافتن ردی از داوود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم بوده، به محل زندگی او می‌رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند و …

الناز شاکردوست، امیر جعفری، آزاده صمدی، سینا حجازی، مهدی سلطانی، امیرحسام شجاعی و افسانه چهره‌آزاد بازیگرانی هستند که در «سراشر شب» ایفای نقش کرده‌اند.

گفتنی است درحال حاضر سامانه «اکران آنلاین» هیچ فیلمی را درحال پخش ندارد و برخلاف چندماه ابتدایی سال، طی روزهای اخیر شاهد عدم ورود فیلم‌های جدید به این بخش از سینما بوده است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار