رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «گورکن» در سیزدهمین حضور بین‌المللی خود در بخش نتپک “پانزدهمین جشنواره جوگجا-نتپک اندونزی” به نمایش در می‌آید. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، گورکن دومین فیلم سینمایی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در بخش نتپک «پانزدهمین جشنواره‌ فیلم‌های آسیایی جوگجا-نتپک اندونزی» به نمایش […]

فیلم سینمایی «گورکن» در سیزدهمین حضور بین‌المللی خود در بخش نتپک “پانزدهمین جشنواره جوگجا-نتپک اندونزی” به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، گورکن دومین فیلم سینمایی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در بخش نتپک «پانزدهمین جشنواره‌ فیلم‌های آسیایی جوگجا-نتپک اندونزی» به نمایش درخواهد آمد.

به غیر از فیلم سینمایی گورکن، فیلم‌های «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی، «سرخپوست» ساخته نیما جاویدی، «مسخره‌باز» ساخته همایون غنی‌زاده نیز در بخش نتپک (بخش آثار فیلمسازان اول و دوم) این جشنواره به نمایش در می‌آیند.

فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» ساخته حسین مهکام، «نجیبه» ساخته مصطفی گندم‌کار و مستند «تارهای ممنوعه» ساخته حسن نوری نیز در بخش چشم‌انداز آسیا و فیلم‌های کوتاه «جبرئیل» ساخته یوسف کارگر و «داغی» ساخته فاطمه احمدی نیز در بخش چراغ آسیا (بخش فیلم‌های کوتاه) این جشنواره حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار