رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • پنجشنبه 6 آذر 1399 - 12:34
  • کد خبر : 56424
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «پُلتیک» در تئاتر «مقاومت»

کوروش شاهونه کارگردان «پُلتیک» با اشاره به حضور این اثر در جشنواره تئاتر «مقاومت» ابراز امیدواری کرد که شرایط برای اجرای عمومی نمایش فراهم شود. کوروش شاهونه نویسنده و کارگردان نمایش «پُلتیک» که جزو آثار نهایی بخش صحنه ای جشنواره تئاتر «مقاومت» است، در این باره گفت: قبل از تعطیلات ۲ هفته‌ای تهران، نمایش برای […]

کوروش شاهونه کارگردان «پُلتیک» با اشاره به حضور این اثر در جشنواره تئاتر «مقاومت» ابراز امیدواری کرد که شرایط برای اجرای عمومی نمایش فراهم شود.

کوروش شاهونه نویسنده و کارگردان نمایش «پُلتیک» که جزو آثار نهایی بخش صحنه ای جشنواره تئاتر «مقاومت» است، در این باره گفت: قبل از تعطیلات ۲ هفته‌ای تهران، نمایش برای اجرای آنلاین در جشنواره مورد بازبینی قرار گرفت اما هنوز جواب نهایی در مورد تایید نمایش برای اجرا به ما داده نشده است.

وی درباره مضمون نمایش توضیح داد: این اثر نمایشی بازنمایی از جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم و اتفاقات خاورمیانه است که در سه اپیزود به تصویر کشیده می شوند. در بخش خاورمیانه نیز هشت سال دفاع مقدس، حضور داعش و حضور زنان در جنگ و مساله مقاومت مورد توجه قرار می گیرد.

شاهونه یادآور شد: بخش عمده ای از این اثر نمایشی به صورت حرکات فرم خواهد بود به شکلی که وقایع و جنگ های مختلف روی صحنه بازسازی می شود و مفاهیم مورد نظر همراه با بالانویسی که زمان و سال وقوع جنگ ها را توضیح می دهد، به مخاطبان ارائه می شود. «پلتیک» ۲۰ بازیگر دارد که ریحانه رضی و احسان عباسی از جمله بازیگران آن هستند.

کارگردان نمایش «مانستر» در پایان صحبت هایش درباره برنامه ریزی برای اجرای عمومی نمایش بیان کرد: قطعا برنامه ریزی برای اجرای عمومی نمایش خواهیم داشت اما با شرایط فعلی این امکان وجود ندارد چون بحران کرونا دست و بال همه را بسته و باید ببینیم کرونا برایمان چه برنامه ریزی می کند اما امیدوارم شراطی رو صحنه بردن این اثر نمایشی فراهم شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار