رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مجموعه ۵ قسمتی «داستان یک آغاز» شامل ۵ مستند پرتره کوتاه درباره کارآفرینی است که از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «داستان یک دارایی» به کارگردانی محمدسعید غدیریان، «داستان یک جیب» به کارگردانی روح‌الله مهدوی‌فر، «بازگشت دوباره» به کارگردانی محمدسعید غدیریان، «آرامش درون» به […]

مجموعه ۵ قسمتی «داستان یک آغاز» شامل ۵ مستند پرتره کوتاه درباره کارآفرینی است که از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «داستان یک دارایی» به کارگردانی محمدسعید غدیریان، «داستان یک جیب» به کارگردانی روح‌الله مهدوی‌فر، «بازگشت دوباره» به کارگردانی محمدسعید غدیریان، «آرامش درون» به کارگردانی محمدسعید غدیریان و «یادتونه» به کارگردانی حسن یادگاری ۵ مستند پرتره کوتاهی‌اند که در ادامه پخش ویژه مستندهایی با محوریت جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در قالب مجموعه «جهش تولید» روی آنتن شبکه مستند سیما خواهند رفت.

بر اساس این گزارش در هر قسمت مجموعه ۵ قسمتی «داستان یک آغاز» که در خانه مستند تولید شده به معرفی یکی از کارآفرینان یا تلاشگران در حوزه تولید که زندگی خود و افراد دیگر را متحول کرده‌اند پرداخته شده است.

فصل اول مجموعه مستند «جهش تولید» شامل هفت فیلم مستند «حاج ابوالقاسم قناد و پسران» به کارگردانی مهرداد خاکی، «مجموعه پرتره‌های انگیزشی» (کار مشترک)، «یک چیز بی‌خاصیت» به کارگردانی امین یگانه، «سال‌های خاموشی» به کارگردانی محمد طالبی، «طراحان» به کارگردانی میثم بابایی، «خودکار» به کارگردانی محمد ثقفی و «اِجِه» به کارگردانی ماریا ماوتی روزهای دوشنبه از شبکه مستند سیما روی آنتن خواهد رفت.

همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج و شبکه مستند سیما در قالب پخش مستندهای ویژه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید تحت عنوان «جهش تولید» ادامه‌دار خواهد بود و پس از پخش فصل اول این مجموعه مستند عناوین مستندهای فصل دوم نیز اعلام خواهد شد.

مجموعه مستند «جهش تولید» روزهای دوشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند سیما خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار