رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «ازدواج ممنوع»  به کارگردانی و تهیه کنندگی پیمان راد با پشت سرگذاشتن نیمی از فیلمبرداری به شیراز رسید. به گزارش  ایرنا به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی ازدواج ممنوع به کارگردانی و تهیه کنندگی پیمان راد که فیلمبرداری آن چندی پیش در لوکیشن‌های خارج از تهران آغاز شده بود، برای ادامه […]

فیلم سینمایی «ازدواج ممنوع»  به کارگردانی و تهیه کنندگی پیمان راد با پشت سرگذاشتن نیمی از فیلمبرداری به شیراز رسید.

به گزارش  ایرنا به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی ازدواج ممنوع به کارگردانی و تهیه کنندگی پیمان راد که فیلمبرداری آن چندی پیش در لوکیشن‌های خارج از تهران آغاز شده بود، برای ادامه فیلمبرداری به شیراز رفت.

ازدواج ممنوع دومین فیلم بلند راد در مقام کارگردانی است که قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که پس از مدتی متوجه می‌شوند عقد آن ها ثبت نشده و با مشکلات و سوتفاهم هایی روبه رو می‌شوند…

یوسف صیادی، علی کاظمی، ندا مقصودی، زهور شاهین پور، پیام حسینی، مایا سهرابی فر، میثم پوریا و نرگس باقری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پیمان راد سابقه تهیه کنندگی چندین فیلم کوتاه و سینمایی و حضور در جشنوارها، نگارش فیلمنامه، مجری طرح بیش از ۵ فیلم سینمایی، تلوزیونی، سریال و کارگردانی و تهیه کنندگی ۲ تئاتر را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار