رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

برنامه «تهران ۲۰» امشب (شنبه۱۵ آذرماه) با حضور محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این برنامه، به بررسی وضعیت حمل و نقل عمومی شهر تهران، به خصوص مترو و اتوبوس و علت های انجام نشدن […]

برنامه «تهران ۲۰» امشب (شنبه۱۵ آذرماه) با حضور محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این برنامه، به بررسی وضعیت حمل و نقل عمومی شهر تهران، به خصوص مترو و اتوبوس و علت های انجام نشدن تعهدات شهرداری برای توسعه حمل و نقل عمومی در شهر تهران  پرداخته می شود.
همچنین امشب مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت تلفنی با موضوع مشکلات زیرساخت اینترنت برای سامانه شاد میهمان این برنامه خواهد بود.
مخاطبان برنامه «تهران ۲۰» می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۲۰ یا با شماره تلفن گویای ٢٧٨۶۵٠۵۵ با ما در میان بگذارند. “تهران ۲۰” روزهای زوج با اجرای “محمد دلاوری” و روزهای فرد با اجرای “علی مروی” از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۲۰ از شبکه ۵ سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود. این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که به تهیه کنندگی حسن نظری و با سردبیری محمد محسن فیضی پور روانه آنتن شبکه پنج سیما می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار