رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

انیمیشن «کرودها: یک عصر جدید» با فروش ۴.۴ میلیون دلار برای بار دوم پرفروش‌ترین فیلم هفته شد. به نقل از ورایتی، «کرودها: یک عصر جدید» با اکران در ۲۲۰۵ سالن سینما بار دیگر عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته را از آن خود کرد. این انیمیشن کمدی که ادامه‌ای بر فیلم قبلی است با صداپیشگی نیکلاس کیج […]

انیمیشن «کرودها: یک عصر جدید» با فروش ۴.۴ میلیون دلار برای بار دوم پرفروش‌ترین فیلم هفته شد.

به نقل از ورایتی، «کرودها: یک عصر جدید» با اکران در ۲۲۰۵ سالن سینما بار دیگر عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته را از آن خود کرد.

این انیمیشن کمدی که ادامه‌ای بر فیلم قبلی است با صداپیشگی نیکلاس کیج در نقش اصلی، اما استون و رایان رینولدز از ۲۵ نوامبر اکران شد و تاکنون در مجموع ۲۰.۳ میلیون دلار فروش کرده است.

برای این دوره که کرونا موجب تعطیلی بیشتر سینماهای آمریکا شده، این فروشی قابل تحسین محسوب می‌شود. این در حالی است که سالن‌هایی که به فعالیت خود ادامه می‌دهند با ظرفیت کمتر، ساعت‌های محدود و فاصله اجتماعی مشغول ارایه خدمات هستند.

هفت سال پیش فیلم اصلی «کرودز» فروشی ۸۹ میلیون دلاری را در ۲ هفته نخست اکرانش ثبت کرده بود. در سال ۲۰۱۳ این فیلم در ۴۰۴۶ سالن سینما به نمایش درآمده بود. در همین آخر هفته یک سال پیش، سومین هفته نمایش «یخ زده ۲» بود که ۳۵.۲ میلیون دلار از نمایش در ۴۳۴۸ سالن سینما به دست آورد و جایگاه دوم را نیز «چاقوها بیرون» با فروش ۱۴.۲ میلیون دلار کسب کرده بود.

در هفته گذشته دومین فیلم پرفروش هفته «برادران ناتنی‌» بود که با بازی لوییس جراردو مندز و کانر دل ریو از نمایش در ۱۳۶۹ سالن سینما ۷۲۰ هزار دلار فروش کرد. «عجیب و غریب» نیز با فروش ۴۶۰ هزار دلار از نمایش در ۱۵۰۲ سالن سینما فیلم سوم هفته شد.

کمدی «جنگ با پدربزرگ» با بازی رابرت دنیرو در نهمین هفته نمایشش از نمایش در ۱۲۸۵ سالن سینما ۳۲۹ هزار دلار فروخت و مجموع فروشش را به ۱۷.۶ میلیون دلار رساند.

در همین حال بازاکران فیلم اکشن «جان ساخت» محصول ۱۹۸۸ دیزنی از نمایش در ۱۱۷۲ سالن سینما ۱۸۹ هزار دلار فروش کرد. این فیلم پرفروش سه دهه پیش، آن زمان با فروشی ۱۴۲ میلیون دلاری در سراسر جهان موجب بدل شدن بروس ویلیس به یک بازیگر درجه یک شده بود.

برآورد یک کارشناس این است که اکنون به احتمال ۲۲۰۰ سالن سینما یا ۳۵ درصد آنها فعال هستند که کمتر از میزان سینماهای فعال هفته پیش یعنی ۲۲۶۷ سالن سینما در سراسر آمریکا به معنی ۳۸ درصد آنهاست. این رقم با زمانی که «تنت» اکران شد و ۳۴۰۰ سالن سینما یا ۵۶ درصد آنها فعال بودند، تفاوت زیادی دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار