رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلمبرداری فصل سوم سریال “نون. خ” به کارگردانی سعید آقاخانی در تهران ادامه دارد و شقایق دهقان و علی صادقی جلوی دوربین رفتند. فیلمبرداری فصل سوم سریال “نون.خ” از اواسط مهرماه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در تهران آغاز شد و تاکنون ۶۰ درصد از این سریال تصویربرداری شده و شقایق دهقان و علی صادقی جلوی […]

فیلمبرداری فصل سوم سریال “نون. خ” به کارگردانی سعید آقاخانی در تهران ادامه دارد و شقایق دهقان و علی صادقی جلوی دوربین رفتند.

فیلمبرداری فصل سوم سریال “نون.خ” از اواسط مهرماه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در تهران آغاز شد و تاکنون ۶۰ درصد از این سریال تصویربرداری شده و شقایق دهقان و علی صادقی جلوی دوربین رفتند.

هر روز قبل از آغاز فیلمبرداری، عوامل و بازیگران با حضور پزشک و با دستگاه‌های پزشکی معاینه می‌شوند و میزان اکسیژن تب آنها سنجیده می‌شود و همچنین تمامی عوامل پشت دوربین در هنگام حضور در لوکیشن باید از ماسک استفاده کنند.

سعید آقاخانی، علی صادقی، سیروس میمنت، شقایق دهقان، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاءالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی و شقایق فتاحی در سریال “نون.خ” به ایفای نقش می‌پردازند.

فصل سوم سریال “نون. خ” در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار