رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی بهرام رادان در بخش سینمای جهان نوزدهمین دوره جشنواره فیلم داکا ۲۰۲۱ به نمایش درخواهد آمد. «گربه سیاه» که پیش از این در بخش مسابقه فیلم‌های اول و دوم فستیوال ورشو ۲۰۲۰ (لهستان) حضور داشت، در اولین نمایش آسیایی خود به جشنواره فیلم داکا […]

فیلم سینمایی «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی بهرام رادان در بخش سینمای جهان نوزدهمین دوره جشنواره فیلم داکا ۲۰۲۱ به نمایش درخواهد آمد.

«گربه سیاه» که پیش از این در بخش مسابقه فیلم‌های اول و دوم فستیوال ورشو ۲۰۲۰ (لهستان) حضور داشت، در اولین نمایش آسیایی خود به جشنواره فیلم داکا می‌رود تا در ژانویه ۲۰۲۱ برای کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران با سایر آثار رقابت کند.

جشنواره داکا که از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد، بین سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۶ هر دو سال یکبار در پایتخت بنگلادش برگزار می شد ولی در چند سال گذشته مدیران آن تصمیم گرفتند که این رویداد سینمایی مجددا به صورت سالیانه برگزار شود. «داکا» یکی از مهم‌ترین فستیوال های سینمایی در جنوب شرق آسیا‌ است.

در «گربه سیاه» ترلان پروانه، حسین پورکریمی، کیارکنی، آزاده سدیری، پیام احمدی نیا، علیرضا استادی، بهروز قادری، احمد کاوری، ستایش رجایی نیا، آرزو نبوت، عیسی حسینی با حضور افتخاری بهاره کیان افشار، رضا یزدانی، احسان کرمی، علی اوجی و گروه سون بند در کنار بهرام رادان ایفای نقش می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار