رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

مصر یک سریال با موضوع کرونا را برای ماه رمضان آینده می‌سازد. به نقل از الجزیره، «کووید ۲۵» سریالی علمی ـ تخیلی است که توسط إنجی علاء نوشته شده و برای پخش در ماه رمضان سال آینده آماده می‌شود. یوسف الشریف بازیگری است که خبر ساخت این سریال را در فضای مجازی منتشر و عنوان […]

مصر یک سریال با موضوع کرونا را برای ماه رمضان آینده می‌سازد.

به نقل از الجزیره، «کووید ۲۵» سریالی علمی ـ تخیلی است که توسط إنجی علاء نوشته شده و برای پخش در ماه رمضان سال آینده آماده می‌شود.

یوسف الشریف بازیگری است که خبر ساخت این سریال را در فضای مجازی منتشر و عنوان کرده که قصد دارد در این سریال ایفای نقش کند؛ این در حالی است که این بازیگر عرب زبان در ماه رمضان سال گذشته هم به عنوان نقش اصلی در سریال «پایان» که آن هم ژانری علمی ـ تخیلی داشت بازی کرده بود و در پی نارضایتی مخاطبان از این سریال سازندگان قول ساخت فصل دوم را با داستانی جذاب تر داده بودند. حالا خبری که یوسف شریف از سریال جدیدش منتشر کرده سرنوشت سریال «پایان» را نامعلوم کرده است.

از طرفی عنوان سریال جدید یوسف شریف یعنی «کووید ۲۵» تعجب کاربران را به دنبال داشته است. برخی معتقدند در شرایطی که جهان هنوز با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و سرنوشتی نامعلوم در انتظار جوامع است ساخت سریالی با این موضوع کمی زود است و ممکن است نتیجه لازم را حاصل نکند.

البته نویسنده سریال عنوان کرده این سریال درباره شرایط کنونی که ویروس کرونا برای جهان به وجود آورده نیست بلکه آینده بشر با این بیماری را به صورت تخیلی ترسیم می‌کند.

بر اساس این گزاش تا کنون ۱۲ قسمت از سریال «کووید ۲۵» به نگارش درآمده و ساخت سریال در ماه ژانویه آغاز خواهد شد.

«کووید ۲۵» به کارگردانی احمد نادر جلال و توسط شرکت سینرجی ساخته خواهد شد. در این سریال مناسبتی عمرو عبد الجلیل و أیتن عامر ایفای نقش می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار