رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

محمد جمالو، مدیر کل دفتر روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر با ارسال نامه ای از محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم بابت تهیه و تولید برنامه مهیج و پرببینده «شوتبال» قدردانی کرد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مدیر کل دفتر روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر در این […]

محمد جمالو، مدیر کل دفتر روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر با ارسال نامه ای از محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم بابت تهیه و تولید برنامه مهیج و پرببینده «شوتبال» قدردانی کرد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مدیر کل دفتر روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر در این نامه عنوان کرده است:
آسیب اجتماعی “اعتیاد” از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان مهمترین و اولویت دارترین آسیب اجتماعی کشور معرفی شده است.
شرکت و معرفی افراد یاریگران زندگی (جوانان مومن و انقلابی محله با اصالت شهید هرندی) در فضای شاد برنامه تلویزیونی چون «شوتبال» موجب امید بخشی و ایجاد انگیزه آنها در بین اقشار جامعه گردیده است.
مدیر کل  دفتر روابط  عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشکر ازمدیر شبکه نسیم و عوامل برنامه شوتبال افزوده است: امید است در برنامه های ارزشمند دیگر این شبکه نیز از این افراد استفاده شود تا موجب فرهنگ سازی در جامعه باشند.

سری سوم مسابقه «شوتبال» به تهیه کنندگی مشترک مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و کارگردانی محمد پیوندی با اجرای حامد اهنگی و مبینا نصیری، سه شنبه تا جمعه ساعت ۲۱:۳۰به روی آنتن شبکه نسیم می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار