رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

محسن تنابنده در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که فصل هفتم «پایتخت» ساخته نمی‌شود. محسن تنابنده بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال «پایتخت» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که فصل هفتم «پایتخت» ساخته نمی‌شود. وی نوشت: «لطفا دست از تخریب و عقیم سازی بردارید…. پایتخت به عشق مردم ساخته و به خواست مردم […]

محسن تنابنده در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که فصل هفتم «پایتخت» ساخته نمی‌شود.

محسن تنابنده بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال «پایتخت» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که فصل هفتم «پایتخت» ساخته نمی‌شود.

وی نوشت:

«لطفا دست از تخریب و عقیم سازی بردارید….

پایتخت به عشق مردم ساخته و به خواست مردم ادامه پیدا کرده است و در حد سوادمان آیینه بوده در برابر جامعه. با تمام کاستی هایش که به آن واقفم، تلاش شما هم همه این بوده که با مسموم کردن فضا و معناسازی های بیهوده و استخراج مفاهیم عجیب و غریب از پایتخت دستاویز و ملعبه ای بسازید برای انتقام گیری هاتون از جناح مخالف یا ابراز وجود آن هم با نسبت دادن نظراتتان به مردم که هیچ گاه هم رای با شما نبوده…..بگذریم.

هموطنان عزیزم امسال هم علارغم فرصت بسیار کوتاه تا نوروز و به رغم همکاری های سازمان و توافقات صورت گرفته تلاش کردیم مقدمات پایتختی جدید و در خور شان شما بسازیم که شرایط مهیا نشد، یعنی من توانش را نداشتم و از همین جا از محضر همتون عذرخواهی می کنم تا فرصتی دیگر و فضایی پالوده تر. (با احترام و تشکر از همه جراید و رسانه های خبری مخالف و موافق و منتقدینی که دغدغه کمال و رشد و پیشرفت آثار را دارند.

کوچک همه شما مردم شریف

محسن تنابنده»

مدتی بود که رسانه‌های مختلف درباره تولید فصل هفتم این مجموعه گمانه زنی هایی کرده بودند اما هیچ خبر رسمی از سوی عوامل سریال و یا سازمان صداوسیما منتشر نشده بود. همچنین از چند روز پیش صحبت‌هایی درباره حضور نداشتن دو دختر نوجوان قصه «سارا و نیکا» و دستمزد میلیاردی محسن تنابنده شده بود که با واکنش رسانه‌های مختلف همراه بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار