رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مجموعه مستند ” پرستاران ” با روایت حال و هوای پرستاران بیمارستانهای درگیر کرونا از شبکه یک پخش می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در ایام ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار ، مجموعه ۵قسمتی مستند پرستاران،با موضوع روایت خاطرات ۳۲ پرستار از بیمارستانهای شهدای یافت […]

مجموعه مستند ” پرستاران ” با روایت حال و هوای پرستاران بیمارستانهای درگیر کرونا از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در ایام ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار ، مجموعه ۵قسمتی مستند پرستاران،با موضوع روایت خاطرات ۳۲ پرستار از بیمارستانهای شهدای یافت آباد، بیمارستان امام خمینی ، بیمارستان بقیه الله و ۴ بیمارستان دیگر که پذیرای بیماران کرونایی است،از شبکه یک پخش می شود.

در این مستند که از  ۲۷ آذر تا دوشنبه ۱دیماه ساعت ۳۰ : ۱۹ دقیقه پخش می شود ، پرستاران از لحظه تصمیم گیری برای ماندن در خط مقدم مبارزه با مرگ یا رفتن به کنج عافیت می گویند.
بیان حال و هوای شان از اولین روزهای مشاهده بیماران کرونایی، خاطرات تلخ و شیرین از بیماران و مواجهه با خانواده های شان از دیگر بخش های مجموعه پرستاران است که در ۵ قسمت ۲۵ دقیقه ای ساخته شده است .
علاقمندان می توانند تکرار این مجموعه مستند را روز بعد از پخش بعد از خبر ساعت ۱۴ مشاهده کنند.
عوامل دست اندرکار مجموعه مستند پرستاران عبارتند از تهیه کننده و پرسشگر: مجید ذوالفقاری کارگردان :حسن وزیرزاده ،تدوین گران: احمد رحمانیان حسن وزیرزاده محمدرضا قنبر نژاد.
تصویر بردار: هادی داوودی مدیر تولید: حسین گل‌یار هیه شده در موسسه فرهنگی اندیشه شهید آوینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار