رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
اطلاع‌رسانی ساترا در رسانه بدون مجوز

کار «قورباغه» به مذاکره با رییس قوه قضاییه رسید

بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر، مجموعه «قورباغه» از سوی این سازمان منع پخش ندارد. علی سعد معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) در رشته توییتی درباره وضعیت کنونی سریال نمایش خانگی «قورباغه» اطلاع‌رسانی کرد؛ شیوه ای که به تازگی بین برخی مدیران باب شده که […]

بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر، مجموعه «قورباغه» از سوی این سازمان منع پخش ندارد.

علی سعد معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) در رشته توییتی درباره وضعیت کنونی سریال نمایش خانگی «قورباغه» اطلاع‌رسانی کرد؛ شیوه ای که به تازگی بین برخی مدیران باب شده که به جای اطلاع رسانی رسمی، از طریق پلتفرم فیلترشده توییتر که از سوی نظام جمهوری اسلامی رسانه ای غیرمجاز است، مطالب خود را اعلام می کنند.

ساترا در حالی خودش تولیدکنندگان محتوا را محدود و توقیف می کند که چرا برای فعالیت هایشان مجوز نمی گیرند که مسئولانش در رسانه بدون مجوز فعالیت دارند و حتی اطلاعات رسمی را از این طریق منتشر می کنند.

علی سعد معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در این باره نوشت: «یکی از سیاست‌های ارزشمند ریاست محترم قوه قضاییه، پیگیری تخلفات مالی و احقاق حقوق عمومی بدون ضربه خوردن به تولید داخل و معیشت فعالان آن عرصه است.

در همین راستا بعد از اعلام توقیف موقت سریال «قورباغه» که پس از بازبینی، ممنوعیت پخش از منظر ساترا ندارد، رایزنی با دستگاه قضا را شروع کردیم تا به راه‌حلی دست یابیم که هم سریال امکان پخش یابد و در عین حال دغدغه‌های دستگاه قضا به طور کامل پوشش داده شود.

خبرهای خوشی در راه است که امیدواریم به تقویت هر چه بیشتر رسانه‌های داخلی منجر شود.»

قسمت نخست از مجموعه نمایش خانگی «قورباغه» به تهیه‌کنندگی علی اسدزاده و کارگردانی هومن سیدی، پس از چندین بار تعویق، قرار بود روز ۲۴ آذر ماه به توزیع برسد که انتشار آن با دستور قضایی متوقف شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار