رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مدیر دبیرخانه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد؛ مهلت ارائه نسخه کامل آثار برای داوری، ۲۰ دی ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد. به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، مهلت ارائه نسخه کامل آثار برای داوری، ۲۰ دی ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد. «سیمون سیمونیان» مدیر دبیرخانه […]

مدیر دبیرخانه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد؛ مهلت ارائه نسخه کامل آثار برای داوری، ۲۰ دی ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.

به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، مهلت ارائه نسخه کامل آثار برای داوری، ۲۰ دی ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.

«سیمون سیمونیان» مدیر دبیرخانه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با اعلام این خبر گفت: با توجه به همه‌گیری جهانی بیماری کووید۱۹ شیوه برگزاری جشنواره‌ها منوط به دستور ستاد مبارزه با کرونا است. بنابراین شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفت که در شرایط خاص، فیلم‌ها فقط داوری شود، در صورتی که شرایط بهتر شود و ستاد مبارزه با کرونا اجازه دهد، فیلم‌ها برای صاحبان آثار و رسانه‌ها (با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت اعلام شده از طرف ستاد) نمایش داده خواهد شد.

او افزود: در صورت بازگشایی سالن‌های سینما و بهبود شرایط، فیلم‌های جشنواره همانند سال‌های گذشته برای مردم هم نمایش داده خواهد شد. به همین دلیل با توجه به فرصت کوتاه باقی‌مانده تا آغاز جشنواره، همه فیلم‌های متقاضی و آماده نمایش باید در زمانی فشرده داوری شوند تا دبیرخانه جشنواره امکان برنامه‌ریزی نمایش آثار را داشته باشد.

سیمونیان در ادامه گفت: از صاحبان آثار و دست‌اندرکاران فنی فیلم‌ها و استودیوها تقاضا می‌کنیم تا با تلاش مضاعف، نسخه نهایی فیلم‌های ثبت‌نام شده را در موعد مقرر به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

او تأکید کرد: امسال بر اساسِ مقرراتِ اعلام‌شده، حداکثر تا ۲۰ دی ماه باید نسخه‌های کامل فیلم‌ها را برای بازبینی و داوری دریافت کنیم و امکان تمدید فرصت برای تکمیل و ارائه آثار وجود نخواهد داشت.

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بهمن ماه ۹۹ همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری «سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» برگزار خواهد شد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار