رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش مشرق؛ علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتی نوشت: راز اعتلای اسلام ناب، وحدت و تقریب مذاهب است. سیاست‌های محور غربی، عبری، عربی ذیل راهبرد اختلاف‌افکنی، روزی با تاسیس داعش و ریختن خون ملت‌های مسلمان و روزی با ساخت بانوی بهشت دنبال می‌شود. مدتی است که شبکه “فدک” متعلق به یاسر […]

به گزارش مشرق؛ علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتی نوشت: راز اعتلای اسلام ناب، وحدت و تقریب مذاهب است. سیاست‌های محور غربی، عبری، عربی ذیل راهبرد اختلاف‌افکنی، روزی با تاسیس داعش و ریختن خون ملت‌های مسلمان و روزی با ساخت بانوی بهشت دنبال می‌شود.

مدتی است که شبکه “فدک” متعلق به یاسر حبیب که از لندن پخش می شود، فراخوانی برای جمع آوری کمک های مالی به منظور تهیه یک فیلم سینمایی تحت نام “سیده الجنه” (بانوی بهشت) راه اندازی کرده است.

مراجع عظام ارائه هرگونه کمک به یاسر حبیب برای تهیه این فیلم را از لحاظ شرعی حرام اعلام و تاکید کردند که تمام کسانی که در تهیه و نشر این فیلم و یا تماشای آن شریک شوند، مرتکب گناه کبیره شده اند. آنها از اتباع اهل بیت (علیهم السلام) خواستند تا آشکارا اعلام کنند که هرکسی که به دنبال اینگونه برنامه های فتنه انگیز باشد، از اتباع اهل بیت نیست؛ زیرا این اقدامات فقط خواسته های دشمنان را برآورده می کند و به دور از عقل و تقواست.

منبع: مشرق

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار