رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
روایت یک شام نامتعارف

کارگردان مشهور عرب بازیگری می‌کند

نادین لبکی کارگردان لبنانی فیلم «کفرناحوم» به عنوان بازیگر به پروژه بازسازی فیلم ایتالیایی «غریبه های تمام عیار» پیوست. به نقل از ورایتی، نادین لبکی فیلمساز و بازیگر لبنانی که فیلم «کفرناحوم» ساخته وی توانست نامزد جایزه اسکار شود، این بار جلوی دوربین می رود. لبکی قرار است به عنوان بازیگر در نسخه عربی بازسازی فیلم ایتالیایی «غریبه های تمام عیار» بازی کند. لبکی در […]

نادین لبکی کارگردان لبنانی فیلم «کفرناحوم» به عنوان بازیگر به پروژه بازسازی فیلم ایتالیایی «غریبه های تمام عیار» پیوست.

به نقل از ورایتی، نادین لبکی فیلمساز و بازیگر لبنانی که فیلم «کفرناحوم» ساخته وی توانست نامزد جایزه اسکار شود، این بار جلوی دوربین می رود. لبکی قرار است به عنوان بازیگر در نسخه عربی بازسازی فیلم ایتالیایی «غریبه های تمام عیار» بازی کند.

لبکی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون مونا زکی، عادل کَرم، ایاد ناصر، دایموند بوعبود و بازیگر و نمایشنامه نویس اسطوره ای جرج خباز بازی خواهد کرد.

اولین بار اواخر سال ۲۰۱۸ اعلام شد که قرار است «غریبه های تمام عیار» بازسازی شود و البته دو بار تولید فیلم به دلایل نابسامانی در کشور لبنان و همینطور کووید-۱۹ به تعویق افتاد.

فیلمنامه نسخه عربی «غریبه های تمام عیار» را گابریل یامین نوشته و ویسام سامایرا برای کارگردانی فیلم در نظر گرفته شده است.

«غریبه های تمام عیار» داستان هفت دوست قدیمی است که برای صرف شام گردهم می آیند آنها تصمیم می گیرند  یک بازی انجام دهند؛ تلفن های همراه شان را روی میز می گذارند و تمام تماس ها و پیامک های خود را در دسترس دیگر دوستان قرار می دهند، در حالی که بازی آنها در ابتدا یک حالت بازیگوشانه دارد رفته رفته با فاش شدن برخی اسرار موضوع جدی می شود.

نسخه ایتالیایی این فیلم محصول سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۳۱ میلیون دلار در گیشه بدست آورد. از این فیلم بازسازی های بسیاری در طی همین چند سال صورت گرفته که این آثار در مجموع نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار در گیشه بدست آورده اند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار