رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نسیم پورسلیم هر نقش را بر مبنای یک اصل و سیاست انتخاب؛ و بعدتر بازی می کند و این یکی از برجسته ترین ویژگی هایی است که هر بازیگری بدان نیازمند است. انعطاف در پروسه تکوین و تکامل کاراکتری که نقش اش را بازی می کند در فرآیند تمرینات و فعل و انفعالاتی که در […]

نسیم پورسلیم هر نقش را بر مبنای یک اصل و سیاست انتخاب؛ و بعدتر بازی می کند و این یکی از برجسته ترین ویژگی هایی است که هر بازیگری بدان نیازمند است.
انعطاف در پروسه تکوین و تکامل کاراکتری که نقش اش را بازی می کند در فرآیند تمرینات و فعل و انفعالاتی که در طول آن روی می دهد؛ به خوبی موید این مطلب است که پورسلیم جنبه های گوناگون نقش را با ریزترین جزئیات رصد می نماید و در مواجهه شخصیت خود با کاراکتری که ایفاگر آن است به شکلی دلپذیر به یک همامیزی دلنشین دست می یابد؛ حتی اگر هر کدام ازاین نقش ها فرسنگ ها با خود حقیقی اش فاصله داشته باشد اما می توان سبک و امضای پورسلیم را بر هر یک از آثاری که در آن ها حضور داشته رد یابی نمود.

او یکی از همراه ترین همکارانی است که در طی این سالیان و در مجموعه آثار مشترک مان با آن روبه رو بوده ام؛ میزان دقت و وسواس اش فقط معطوف به کاراکتری که بازی می کند نبوده و نیست به طوریکه گاه فراتر از آن در زمینه مسائلی چون پوستر، سالن اجرا و … نیز دلسوزانه و مشفقانه نظراتش را مطرح نموده تا بهترین اتفاق برای مجموعه اثری که در آن حضور داشته رقم بخورد.
نسیم پورسلیم همواره ایده هایی نو در سر دارد تا با اثری متفاوت به استقبال مخاطبانش رود؛ مخاطبی که برایش مهم است و همواره درتلاش است تا آماده و مهیا با آن روبرو گردد.

سینماخانه / حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار