رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

شبکه پنج سیما در جشنواره زمستانی فیلم سینمایی ایران و جهان، مجموعه ای بهتر‌ین آثار سینمایی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سینمایی نوستالژیک «طوفان شن» به کارگردانی جواد شمقدری یکشنبه ۱۴ دیماه بعد از خبر ساعت ۲۴ تماشایی می شود. در این اثر […]

شبکه پنج سیما در جشنواره زمستانی فیلم سینمایی ایران و جهان، مجموعه ای بهتر‌ین آثار سینمایی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سینمایی نوستالژیک «طوفان شن» به کارگردانی جواد شمقدری یکشنبه ۱۴ دیماه بعد از خبر ساعت ۲۴ تماشایی می شود.
در این اثر دهه هفتادی هنرمندانی چون: احمد نجفی، فیروز بهجت محمدی، حسین انصاری، مهشید افشارزاده و … ایفای نقش می کنند. طوفان شن بر اساس روایتی از واقعه حمله نظامی آمریکا به ایران در سال ۱۳۵۹ ساخته شده است.
در خلاصه داستان «طوفان شن» آمده است : پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مقامات آمریکایی تصمیم می گیرند علیه ایران اسلامی و انقلاب نوپای آن دست به تجاوز نظامی بزنند. یک مأمور مخفی پنتاگون راهی ایران می شود تا مقدمات این تجاوز را مهیا کند. حمله نظامی آغاز می شود اما توفان شن صحرای طبس حوادث دیگری را رقم می زند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار