رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
محمدامین کریم‌پور کارگردان «حکم تجدید نظر»

چهره پرمخاطب اینستاگرام متقاضی حضور در جشنواره فجر

محمدامین کریم‌پور با «محمد امین کریم پور حکم تجدید نظر» نخستین فیلم بلند سینمایی خود به تهیه‌کنندگی رضا کریمی متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر۳۹ است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر، محمدامین کریم‌پور فیلمساز جوانی است که امسال با نخستین فیلم بلند سینمایی خود به جشنواره فیلم […]

محمدامین کریم‌پور با «محمد امین کریم پور حکم تجدید نظر» نخستین فیلم بلند سینمایی خود به تهیه‌کنندگی رضا کریمی متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر۳۹ است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر، محمدامین کریم‌پور فیلمساز جوانی است که امسال با نخستین فیلم بلند سینمایی خود به جشنواره فیلم فجرمی‌آید. او در این فیلم سینمایی از حضور مشاورانی چون رضا کریمی و آزیتا موگویی در کنار خود بهره می‌برد و  ژاله صامتی،همایون ارشادی،فرید سجادی حسینی،گیتی قاسمی،زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان،احسان امانی، آرش عدل‌پرور و مجید یلان به عنوان بازیگر او را همراهی کرده‌اند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آرش به اتهام قتل نامزدش لیدا در زندان بسر می‌برد و در انتظار دادگاه است. او برای مادرش فرشته قسم می‌خورد که بی گناه است، فرشته به کمک وکیل آرش و یکی از دوستانش بهروز ساجدی، بدنبال جمع آوری مدارک و شواهدی برای اثبات بیگناهی پسرش است.


سایرعوامل فیلم عبارتنداز: نویسنده فیلمنامه: رضا کریمی بر اساس طرحی از حسین سلیمانی، کارگردان:م حمد امین کریم پور، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس و گریم:علی عابدینی، مدیر تولید: محمود اتحادی، سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامه‌ریزی: آرش سجادی حسینی، منشی صحنه:آتوسا شاه سیاه، مدیر صدابرداری:جواد مقدس، طراحی و ترکیب صدا:محمود موسوی نژاد، تدوین: بهرام دهقانی، موسیقی:فریدون شهبازیان، مشاور پروژه: آزیتا موگویی، تهیه‌کننده: رضا کریمی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار