رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«صادق داوری»، با فیلم کوتاه «کوک» در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، صادق داوری که پیشتر سابقه فیلمبرداری در بیش از سی اثر کوتاه و بلند را داشته و تهیه‌کنندگی سه فیلم کوتاه را در کارنامه کاری خود دارد، […]

«صادق داوری»، با فیلم کوتاه «کوک» در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، صادق داوری که پیشتر سابقه فیلمبرداری در بیش از سی اثر کوتاه و بلند را داشته و تهیه‌کنندگی سه فیلم کوتاه را در کارنامه کاری خود دارد، این بار در مقام کارگردان و تهیه‌کننده فیلم کوتاه «کوک» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.


در خلاصه داستان این فیلم آمده است:
چوپانی تنها در میان طبیعت بِکر خود زندگی می‌کند. چوپان جدای بر احساس و علاقه‌ای که به گوسفندان خود دارد، یک نیاز درونی برای خودش و گوسفندانش را هم احساس می‌کند . نیازی برای طبیعت درونی خود و طبیعت بیرونی گوسفندان. او تصمیم می‌گیرد تا از طبیعت بکر خود برای مدت کوتاهی بیرون بیاید تا به شهر برود و نواختن ساز نی را یاد بگیرد.
این فیلم در چهار روز فیلم برداری شد که هفتاد درصد فیلم در روستای اسفرجان در اطراف اصفهان بود و  سی درصد آن در شهر اصفهان فیلم برداری شد.


عوامل این اثر کوتاه عبارتند از:
کارگردان و فیلمبردار: صادق داوری، فیلمنامه ، تدوین و صداگذاری: فردین انصاری، بازیگر: رضا زمین پرداز ، دستیار کارگردان :امیر رستمی، عکاس:عطا دهقانی، اصلاح رنگ و نور: ایمان صالحی، مدیر تولید: سجاد داوری، دستیاران فیلمبردار: پویا سجادیان، حامد قطبی، موسیقی: انتخابی (مسعود بختیاری)، تهیه کننده: تصویرسازان اسپادانا ، صادق داوری.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار