رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «مامان‌ها» امروز با پخش آخرین قسمت به ارزیابی و تحلیل رویکردهای برنامه با حضور سه کارشناس می‌پردازد. به گزارش روابط عمومی برنامه، برنامه تلویزیونی «مامان ها» با اجرای منصوره مصطفی زاده و به تهیه‌کنندگی مجتبی حسینی امروز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه با پخش قسمت ۵۱ به کار خود پایان می‌دهد. این برنامه به سردبیری […]

برنامه «مامان‌ها» امروز با پخش آخرین قسمت به ارزیابی و تحلیل رویکردهای برنامه با حضور سه کارشناس می‌پردازد.
به گزارش روابط عمومی برنامه، برنامه تلویزیونی «مامان ها» با اجرای منصوره مصطفی زاده و به تهیه‌کنندگی مجتبی حسینی امروز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه با پخش قسمت ۵۱ به کار خود پایان می‌دهد.
این برنامه به سردبیری سیدمیلاد ناظمی و کارگردانی سعید ابراهیمی در هر قسمت با میزبانی از مادران عادی جامعه به گفت‌وگو درباره مسائل تربیتی کودکان در دنیای مدرن پرداخت.
امروز و در آخرین قسمت از «مامان‌ها»، سه کارشناس در برنامه حضور پیدا کرده اند و به نقد و بررسی این فصل از برنامه می‌پردازند.


مریم جلالی برنامه‌ساز و تهیه‌کننده و مدیر سابق گروه خانواده شبکه دو سیما، مهرنسا شهابی دکترای روان شناسی و محبوبه کریمی جامعه شناس مهمانان قسمت پایانی هستند که قرار است از دیدگاه های مختلف برنامه را نقد و بررسی کنند.
این کارشناسان در بخش اول گفتگوها به عنوان مادر و در بخش بعد به عنوان کارشناس و متخصص حوزه خود برنامه را ارزیابی کرده و درباره سوژه ها و رویکردهای برنامه بحث می کنند و حتی به مخالفت و موافقت با بحث های مورد نظر از زاویه علوم تخصصی خود می پردازند.
این آخرین قسمت از فصل اول «مامان ها» است که در ۵۱ قسمت روی آنتن رفت. در طول تولید و پخش برنامه بیش از ۱۰۰ مادر عادی جامعه در آن حضور یافتند و موضوعات مختلفی در باب تربیت فرزندان محور بحث قرار گرفت.
در قسمت های پخش شده برنامه درباره مسائلی از قبیل چگونگی سرگرم کردن کودکان در دوران شیوع کرونا، پاسخگویی به سوالات چالشی فرزندان، زمان در اختیار دادن تکنولوژی های جدید و تبلت و موبایل به کودک، چگونگی جلوگیری از ناسزا گفتن کودکان و بسیاری از سوالات روزمره مادران در مواجهه با کودکانشان بحث شد و مادران از تجربه های خود در این زمینه سخن گفتند.

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار