رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

پوستر «برای مرجان» در راه فجر ۳۹ رونمایی شد پوستر فیلم سینمایی «برای مرجان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید زرگرنژاد رونمایی شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فیلم، پوستر فیلم سینمایی «برای مرجان» به‌کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید زرگرنژاد پس از راه‌یابی به بخش «سودای سیمرغ» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر […]

پوستر «برای مرجان» در راه فجر ۳۹ رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «برای مرجان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید زرگرنژاد رونمایی شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فیلم، پوستر فیلم سینمایی «برای مرجان» به‌کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید زرگرنژاد پس از راه‌یابی به بخش «سودای سیمرغ» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

بهداد صالحی طراح پوستر فیلم «برای مرجان» است. بر اساس این خبر، «برای مرجان» به نظر یک فیلم در ژانر جنایی است ولی برای روایت آن، کارگردان وارد بیان یک ماجرای پلیسی نشده، بلکه اِنسان‌ها و تصمیمات‌شان در…

در خلاصه داستان «برای مرجان» آمده است: «خوشبختی تو‌ی رابطه، یه‌‌چیز کاملاً شانسیه؛ شاید اینکه دیگران از ما بترسن و مجبورشون کنیم که با ما بمونن، قابل‌اطمینان‌تر از این باشه که عاشقمون باشن.»

پگاه آهنگرانی، بهزاد جعفری، برزو ارجمند، فریبا متخصص، علیرضا استادی، رامین راستاد، محمد همایون پور، امید روحانی، مریم بوبانی، محمد علایی و با حضور جمشید هاشم‌پور نقش‌آفرینان «برای مرجان» هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار