رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«آمین صحرایی»، با فیلم کوتاه «سنگبال» به تهیه‌کنندگی شادمهر راستین و آمین صحرایی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم‌ فجر، «آمین صحرایی» که دانش‌آموخته رشته فیلمسازی است، امسال با دو فیلم «سنگبال» و «مرگ تدریجی» در سی‌و‌نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد. فیلم […]

«آمین صحرایی»، با فیلم کوتاه «سنگبال» به تهیه‌کنندگی شادمهر راستین و آمین صحرایی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم‌ فجر، «آمین صحرایی» که دانش‌آموخته رشته فیلمسازی است، امسال با دو فیلم «سنگبال» و «مرگ تدریجی» در سی‌و‌نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
فیلم یک تراژدی از ماجرایی واقعی است و در خلاصه داستان این اثر کوتاه آمده است:
دختربچه ای که توانایی صحبت کردن ندارد و در تلاش است تا از بار مشکلات ناخواسته رهایی یابد و پدر او به اجبار در پی اضافه کردن وزن دخترش است.

لوکیشن‌های خارجی فیلم «سنگبال» در خیابان‌های پامنار فیلمبرداری شد و لوکیشن داخلی آن خانه قدیمی در سمت خیابان جمهوری بود. پیش تولید این فیلم بسیار طول کشید و برای پیدا کردن بازیگر نقش اصلی‌مان که یک دختر بچه بود که باید نقش دختری را بازی می‌کرد که قادر به صحبت کردن نیست.
افشین غیاثی، پرستو قائد رحمت، حسن خان حسینی و رژینا میر سید بازیگران این اثر کوتاه هستند.
عوامل این اثر سینمایی عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: آمین صحرایی، تهیه کنندگان: شادمهر راستین، آمین صحرایی، مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی، دستیار یک کارگردان: علی آشتیانی، دستیار دوم کارگردان: الناز فاطری، مدیر صدابرداری: محمدرضا شیبانی، تدوین: رضا تاریوردی، ایمان فراهانی، صداگذار: رامین ابولصدق، استدیو بهمن، اصلاح رنگ: حمیدرضا فتوره چیان، برنا جمشیدی، استدیو ضدنور، آهنگساز:آرش بادپا، طراح صحنه و لباس: پرستو عادل، شهاب خنجری، گریم: سعید دهقانی، منشی صحنه: مهرانه سلیمیان، مدیر تولید: الناز فاطری،  زیرنویس: رضا تاریوردی، ترجمه: حسن شرف‌الدین.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار