رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اسامی نامزدهای حلقه منتقدان فیلم لندن برای انتخاب بهترین فیلم‌های ۲۰۲۰ در شانزده بخش اعلام شد. به نقل از ورایتی، چهل و یکمین دوره جوایز حلقه منتقدان فیلم لندن اسامی نامزدهایش را اعلام کرد. در این میان فیلم ترسناک رز گلس با عنوان «سن ماد» با کسب هشت نامزدی پیشتاز شد که شامل نامزدی در بخش بهترین […]

اسامی نامزدهای حلقه منتقدان فیلم لندن برای انتخاب بهترین فیلم‌های ۲۰۲۰ در شانزده بخش اعلام شد.

به نقل از ورایتی، چهل و یکمین دوره جوایز حلقه منتقدان فیلم لندن اسامی نامزدهایش را اعلام کرد.

در این میان فیلم ترسناک رز گلس با عنوان «سن ماد» با کسب هشت نامزدی پیشتاز شد که شامل نامزدی در بخش بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر زن، بازیگر زن مکمل و بهترین فیلم بریتانیای سال بود. موریفاید کلارک که در بخش بهترین بازیگر زن نامزد شد در بخش بهترین بازیگر بریتانیایی / ایرلندی نیز به عنوان نامزد، جای گرفت.

«راکز» ساخته سارا گاورون فیلمی درباره بزرگ شدن ۶ نامزدی کسب کرد و فیلم «سرزمین آواره‌ها» ساخته کلویی ژائو ۵ نامزدی را به نام خود کرد. کمدی سیاه «زن جوان نویددهنده» ساخته امرالد فنل نیز دیگر اثر ساخته یک کارگردان زن بود که موفق به کسب ۴ نامزدی شد. دیوید فینچر با فیلم «منک» و استیو مک‌کویین با فیلم «عاشقان راک» هر یک ۴ نامزدی کسب کردند.

چادویک بوزمن بازیگر فقید نیز دو نامزدی برای بازی در نقش «بلک باتم ما رینی» در بخش بهترین بازیگر مرد و برای بازی در «۵ قطره خون» به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل کسب کرد.

برندگان این جوایز ۷ فوریه به صورت مجازی معرفی و مراسم فیزیکی اواخر سال برگزار می‌شود.

اسامی نامزدها به صورت آنلاین توسط بازیگران دارسی شاو و هنری لوید-هیوز اعلام شد. این دو با هم در سریال ماورایی شرلوک هولمز با عنوان «بی‌نظمی‌ها» که به زودی از سوی نتفلیکس به نمایش درمی‌آید هم‌بازی هستند.

بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ از نظر حلقه منتقدان فیلم لندن شامل «درباره بی‌پایانی»، «جمعی»، «من به پایان چیزها فکر می‌کنم»، «عاشقان راک»، «موریتانیایی»، «میناری»، «سرزمین آواره‌ها»، «زن جوان نوید دهنده»، «راکز» و «سن ماد» هستند.

در بخش بهترین فیلم‌های خارجی زبان نیز «درباره بی‌کرانگی» از سوئد، «دور دیگر» از دانمارک، «جمعی» مستند رومانیایی، «بینوایان» از فرانسه و «میناری» از آمریکا نامزد شده‌اند.

در بخش بهترین کارگردانی دیوید فینچر برای «منک»، رز گلس برای «سن ماد»، کوین مک‌دونالد برای «موریتانیایی»، استیو مک‌کویین برای «تبر کوچک» و کلویی ژائو برای «سرزمین آواره‌ها» نامزد هستند.

حلقه منتقدان فیلم لندن با بیش از ۱۲۰ عضو که از نشریات و رسانه‌های بریتانیا انتخاب شده‌اند، هر سال بهترین‌های سال را انتخاب می‌کنند. اولین بار این جایزه در سال ۱۹۸۰ اهدا شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار