همچنین دکتر کاظم باعثی؛ ویروس‌شناس بالینی و عضو هیئت علمی بخش ایدز و هپاتیت انستیتو پاستور ایران دیگر مهمان این برنامه است که درباره شرایط ویژه این روزهای کرونایی گفتگویی متفاوت را رقم خواهد زد.

اما این برنامه در بخش دعوت از گروه های جهادی این بار میزبان سیدحسین حسینی از اعضای پویش مردمی «همسایه» است. گروهی از جوانان شمال شرق تهران که پس از شیوع ویروس کرونا و اوج‌گیری شرایط ویژه اقتصادی بر آن شدند تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هزینه‌کرد هدفمند آن، گام‌هایی را در جهت رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند استان تهران بردارند. طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان، اشتغال‌زایی برای زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و … از جمله اقدامات این گروه جهادی است.

«دست در دست» که چندیست فصل پاییزی خود را پشت سر گذاشته در ویژه برنامه فصل زمستانی خود با دعوت از مهمانانی ویژه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، اجتماعی، ورزشی، علمی و … علاوه بر پرداختن به موضوعاتی مثل زمستان و تاثیرگذاری افراد در بزنگاه‌های اجتماعی و تاریخی به موضوع مهم همراهی افراد جامعه در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران  شیوع کرونا پرداخته و در این مسیر هم‌صحبت افرادی می‌شود که گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند.

در این فصل از برنامه «دست در دست» علاوه بر ادامه یافتن کمپین قصه‌ها با محوریت کرونا که به دل‌نوشته‌ها و داستان‌های مختلف ارسالی مخاطبان برنامه حول محور کرونا اختصاص دارد، مستندسازی از این قصه‌ها نیز صورت می گیرد.

دیگر بخش این برنامه پخش موشن‌گرافی‌هایی با نام «قاب خیال» است که در سری زمستانی علاوه بر پرداختن به شخصیت‌های تاثیرگذار و افراد موثر در بزنگاه‌های تاریخی به شخصیت‌های فرهنگی، ادبی، سیاسی و … و ارتباط‌شان با مردم جامعه در موقعیت‌های مختلف می‌پردازد.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و کارگردانی احسان مرادی که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.