رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

حسن نجفی نویسنده و کارگردان سریال «جلال» درباره آخرین وضعیت تولید فصل دوم این مجموعه اظهار کرد: تصویربرداری فصل دوم سریال «جلال» به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی در تهران همچنان ادامه دارد و می‌توانم بگویم تاکنون حدود ۹۰ درصد کار جلوی دوربین رفته است و به روزهای پایانی کار نزدیک می‌شویم. وی با اشاره به اینکه فصل دوم مجموعه […]

حسن نجفی نویسنده و کارگردان سریال «جلال» درباره آخرین وضعیت تولید فصل دوم این مجموعه اظهار کرد: تصویربرداری فصل دوم سریال «جلال» به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی در تهران همچنان ادامه دارد و می‌توانم بگویم تاکنون حدود ۹۰ درصد کار جلوی دوربین رفته است و به روزهای پایانی کار نزدیک می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه فصل دوم مجموعه «جلال» ۵ تا ۶ برابر فصل گذشته کار داشت، اظهار کرد: محدودیت‌های زمانی و کرونایی کار ما را سخت‌تر کرد. همچنین این مجموعه با تعداد زیادی بازیگر در حدود ۲۵۰ لوکیشن جلوی دوربین رفته و می‌رود.

کارگردان «جلال» با اشاره به اینکه این مجموعه در شهرهای تبریز و اهواز نیز جلوی دوربین می‌رود، گفت: کمی دستمان برای سفر به شهرهای مختلف به دلیل محدودیت‌های کرونایی بسته است و مجبور شدیم در تهران به ساخت لوکیشن بپردازیم اما احتمالا پس از پایان کار در تهران به تبریز و پس از آنجا به اهواز سفر خواهیم کرد.

نجفی با اشاره به اینکه در فصل دوم «جلال» تلاش بر این بوده است که متفاوت‌تر کار شود، مطرح کرد: در فصل اول به اتفاقات سال‌های ۱۳۳۸ تا ۱۳۵۶ پرداختیم و در فصل دوم قرار است به رخدادهای اجتماعی سال‌های ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۲ بپردازیم.

وی ادامه داد: این سریال در ۶ فصل و یا بیشتر ساخته خواهد شد و قصه سریال تا دوره معاصر ادامه خواهد داشت.

نویسنده «جلال» در ادامه به بازیگران این مجموعه اشاره و مطرح کرد: حمیرا ریاضی، عمار تفتی، همایون ارشادی، هادی افتخارزاده، شیوا خسرومهر، شهرام عبدلی، افشین سنگ چاپ، جواد قامتی و….از جمله بازیگرانی هستند که جلوی دوربین رفته‌اند.

نجفی در پایان با اشاره به اینکه تدوین سریال «جلال» همزمان با تصویربرداری در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تدوین این سریال برعهده مجید حسنی و مدیر تصویربرداری حمید میثم‌پور است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار