رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

افسانه بایگان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به مناسبت سالروز تولدش در موزه سینما حضور پیدا کرد. به گزارش روابط عمومی موزه سینما، همزمان با حضور «افسانه بایگان» در موزه سینما تاریخ شفاهی وی که شامل دوران کودکی، نوجوانی، نحوه آشنایی و ورود به سینما، علاقه به شعر و خاطراتی از همکاری وی در سریال‌ها […]

افسانه بایگان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به مناسبت سالروز تولدش در موزه سینما حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی موزه سینما، همزمان با حضور «افسانه بایگان» در موزه سینما تاریخ شفاهی وی که شامل دوران کودکی، نوجوانی، نحوه آشنایی و ورود به سینما، علاقه به شعر و خاطراتی از همکاری وی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمای است، ضبط شد.
بایگان در جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های «کافه ستاره»، «دو فیلم و یک بلیت» نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن و برای فیلم «خواهران غریب» دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرده است.
گمشده، دبیرستان، تشکیلات، بگذار زندگی کنم، مکافات، شکوه بازگشت،آلما، نابخشوده، مرد عوضی، طوطیا، عشق شیشه ای، کنعان، محاکمه، آدمکش، زن ها شگفت انگیزند، ۵۰ کیلو آلبالو، خبر خاصی نیست، نگار، میلیونر میامی، سربداران، تنهاترین سردار، سرنخ، نرگس، روزهای زندگی، روز حسرت، روزهای بی قراری، دل و … از  دیگر  فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که افسانه بایگان در آنها نقش آفرینی داشته است.
گفتگوهای تاریخ شفاهی موزه سینمای ایران با هدف شناخت علاقمندان به سینما به ویژه جوانان و نسل های آینده با تاریخ و رویدادهای سینمای ایران  و آشنایی و بهره مندی از سیر زندگی هنری پیشکسوتان  و هنرمندان شاخص  تهیه می شود  و تاکنون تعداد زیادی از هنرمندان جلوی دوربین موزه سینمای ایران قرار گرفته اند.

منبع: موزه سینما

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار