رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سریال موفق «پیکی بلایندرز» محصول شبکه بی‌بی‌سی در فصل ششم به پایان راه خود می رسد. به نقل از ورایتی، درام موفق «پیکی بلایندرز» متعلق به شبکه بی‌بی‌سی در پایان فصل ششم به کار خود خاتمه می دهد. با این حال استیون نایت نویسنده و خالق اثر قول داده قصه این سریالِ محبوب در فرم و شکل […]

سریال موفق «پیکی بلایندرز» محصول شبکه بی‌بی‌سی در فصل ششم به پایان راه خود می رسد.

به نقل از ورایتی، درام موفق «پیکی بلایندرز» متعلق به شبکه بی‌بی‌سی در پایان فصل ششم به کار خود خاتمه می دهد. با این حال استیون نایت نویسنده و خالق اثر قول داده قصه این سریالِ محبوب در فرم و شکل دیگری ادامه پیدا کند.

سریال «پیکی بلایندرز» که در سرتاسر دنیا محبوب است داستان به قدرت رسیدن تامی شلبی با بازی کیلین مورفی و خانواده بدنامش در دوران جنگ جهانی اول را روایت می کند.

شبکه بی‌بی‌سی روز دوشنبه ۱۸ ژانویه به انتها رسیدن این سریال را تایید کرد.

پایان یافتن این سریال در فصل ششم یک غافلگیری برای هواداران این مجموعه است زیرا در سال ۲۰۱۹ انترتینمنت ویکلی از ادامه دار بودن این سریال تا فصل هفتم خبر داده بود.

به دلیل بحران کرونا و تاخیر یک ساله در مرحله تولید، فصل ششم این مجموعه اواخر سال ۲۰۲۱ یا حتی اوایل ۲۰۲۲ روی آنتن می رود.

با وجود اعلام استیون نایت مبنی بر ادامه یافتن قصه «پیکی بلایندرز»، مشخص نیست داستان این سریال چگونه ادامه می یابد، این احتمال وجود دارد که گروه خلاقه سریال به دنبال ساخت یک فیلم از روی این داستان یا یک سریال اسپین‌آف باشند.

اولین قسمت از مجموعه «پیکی بلایندرز» سال ۲۰۱۳ از شبکه دو بی‌بی‌سی روی آنتن رفته بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار