رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «شور عشق»، «رویای جوانی»، «ایستگاه بهشت»، «پرونده‌ای برای سارا» و… بخشی از فیلم‌های نادر مقدس است که با حضور بازیگران شناخته شده سینمای ایران ساخته شده است اما این کارگردان در فیلم «شاه‌ماهی» با گروهی از بازیگران جدید در شمال کشور همکاری کرد. […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «شور عشق»، «رویای جوانی»، «ایستگاه بهشت»، «پرونده‌ای برای سارا» و… بخشی از فیلم‌های نادر مقدس است که با حضور بازیگران شناخته شده سینمای ایران ساخته شده است اما این کارگردان در فیلم «شاه‌ماهی» با گروهی از بازیگران جدید در شمال کشور همکاری کرد.


این فیلم فضایی فانتزی و اجتماعی دارد و در خلاصه قصه این فیلم آمده: شاه ماهی داستان تلاش برای رسیدن به آرزوهاست.
هر سفر تجربه تازه‌ای است برای کشف حقیقت، شاه ماهی قصه پر تلاطم چند جوان برای کشف حقیقتی گمشده است که برای رسیدن به این  آرزو ماجراهای را پشت سر می‌گذارند که تجربه‌ای تازه برای آن‌هاست.


نادر مقدس درباره جدیدترین ساخته سینمایی‌اش عنوان کرد: «شاه‌ماهی» از چند داستان موازی شکل گرفته که در فیلمنامه به هم تنیده شده اند. نبود یکی از این خط‌های موازی داستانی دیگری را دچار مشکل می‌کند از این‌رو تجربه تازه ای برای من بود که با تغییر فضاهای متفاوت سعی کردم با شور حال این نسل جوان امروز شکل دهم.

در شاه ماهی میثم مرادی، رومینا پهلوان، الهه موسوی، محمد صادق یزدانی، مانی عمران‌پور، ساجده نجاریان، لیلا عزیزی بیژن حجازی، سمیه پوریان با حضور همایون ارشادی و فریبا کوثری نقش آفرینی می‌کنند.


کارگردان: نادر مقدس، فیلمنامه: افسانه منادی و نادر مقدس، تهیه‌کننده: افسانه منادی ( با مشارکت بنیاد سینمای فارابی)، مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی، صدابردار: فرشید احمدی،  مجری طرح: ناصر مقدس، طراحی چهره پردازی: محمد قومی، چهره‌پرداز: مهدی شعبانی، گروه کارگردانی: حسین گودرزی و نوژان مقدس، طراح صحنه: نادرمقدس، طراح لباس ،سمیه سنقری، عکاس: مژده مرادی، تدوین: محمد علی سجادی، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی‌نژاد، مدیر تولید: مهدی حیدری، مدیر تدارکات: علی بهرام، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: بیژن حجازی، منشی صحنه: مژگان مظاهری عکاس و مژده مرادی، موسیقی انتخابی: فردین خعلتبری، بابک روبوخه، تصویربرداری پشت صحنه: ری‌را حیدری،  زمان ۹۰ دقیقه سال تولید ۹۹

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار