رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شماره چهارم «فجرنامه» بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر که شامل مجموعه‌ای از گفت‌و‌گوها، گزارش‌ها و بخش ویژه معرفی فیلم‌های اول جشنواره است، منتشر شد. به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، در این شماره از بولتن مجازی جشنواره، موضوع محوری، تعداد قابل توجه فیلم‌اولی‌های متقاضی حضور در جشنواره است. به این بهانه سرمقاله این شماره […]

شماره چهارم «فجرنامه» بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر که شامل مجموعه‌ای از گفت‌و‌گوها، گزارش‌ها و بخش ویژه معرفی فیلم‌های اول جشنواره است، منتشر شد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، در این شماره از بولتن مجازی جشنواره، موضوع محوری، تعداد قابل توجه فیلم‌اولی‌های متقاضی حضور در جشنواره است.
به این بهانه سرمقاله این شماره به قلم عبدالحسن برزیده نگاشته شده که با «دکل» سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول را از جشنواره کسب کرده است.
همچنین علاوه بر معرفی فیلم‌اولی‌هایی که حائز شرایط داوری شده‌اند، در یک اینفوگرافیک نگاهی به برترین فیلم‌های اول جشنواره در ادوار گذشته صورت گرفته است. این بخش با گزارشی جامع از روند رفت و آمد بخش فیلم اول به جشنواره فجر و تغییرات جوایز و جزئیات آن ادامه می‌یابد و پایان‌بخش آن هم یادداشت جمشید محمودی کارگردان برگزیده بخش فیلم اول جشنواره فجر است.

در فصل «جشنواره در آینه قرن» دوره دبیری زنده‌یاد سیف‌الله داد مورد توجه قرار گرفته و منوچهر محمدی به عنوان یکی از نزدیکان او در مدیریت و رفاقت از چهار سال دبیری داد در جشنواره سخن گفته است.

هارون یشایایی تهیه‌کننده سرشناس سینمای ایران که آثار او در جشنواره فجر مورد توجه قرار گرفته‌اند، سینماگری است که در این بخش با او گفت‌و‌گو صورت گرفته است.

یادداشت رضا صائمی با عنوان «خوانش داوری در نگاه داوران جشنواره»، قاب فجر، بخش اخبار هفته و بازتاب خبرها از دیگر عناوین این شماره از «فجرنامه» است.

«فجرنامه» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به سردبیری سمیه علیپور در کانال و سایت جشنواره انتشار می‌یابد. بولتن مجازی  جشنواره، پیش از شروع به کار این رویداد سینمایی به صورت هفتگی منتشر خواهد شد.

برای دانلود چهارمین شماره بولتن مجازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار