رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در پردیس سینمایی ایران مال و سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران گفت: قصه ها و استعدادهای نابی که در دنیای فیلم کوتاه پیدا می شوند، در سینمای بلند وجود ندارند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره […]

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در پردیس سینمایی ایران مال و سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران گفت: قصه ها و استعدادهای نابی که در دنیای فیلم کوتاه پیدا می شوند، در سینمای بلند وجود ندارند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: به عنوان یک بازیگر به بازی در فیلم کوتاه علاقه دارم و تاکنون چهار تجربه ایفای نقش در فیلم کوتاه را داشته ام چراکه فیلم کوتاه این فرصت را مهیا می‌کند که تجربه های متفاوتی به دست آوری و خودت رو به عنوان بازیگر محک بزنی.
وی افزود: قصه ها و استعدادهای نابی که در دنیای فیلم کوتاه پیدا می شوند، در سینمای بلند وجود ندارند. از سوی دیگر تنوع قصه و شخصیت در فیلم کوتاه با حضور یکسری از جوانان خوش انرژی و باانگیزه که هنوز وارد فضای تجاری سینما نشده اند و چهارچوب سینما برایشان مقدس است موجب بالندگی سینمای کوتاه شده است.
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تجربه قرار گرفتن در کاراکترهای مختلف برای من جذاب است چراکه ما را از چهارچوب همیشگی خارج می کند و فیلم کوتاه زیباترین برش از بخشی از یک زندگی است.
طهماسبی گفت: شاید گاهی فیلم کوتاه از مسیر اصلی خود خارج می شود، اما باید گفت تنوع همچنان در میان آثار سینمای کوتاه وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: دو جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان جشنواره‌هایی هستند که آینده سینمای ایران را می سازند و از دل این دو جشنواره سینمای آینده کشور تامین می شود.
نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار