رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

مسعود فروتن بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد که باید فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه را در این شرایط سخت همراهی کنیم. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران،مسعود فروتن بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در پردیس سینمایی ایران مال در حاشیه برگزاری سی و […]

مسعود فروتن بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد که باید فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه را در این شرایط سخت همراهی کنیم.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران،مسعود فروتن بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در پردیس سینمایی ایران مال در حاشیه برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گفت: به هر حال با رعایت تمام موارد بهداشتی باید زندگی را ادامه داد. اگر رعایت کنیم می‌توانیم رویدادهای فرهنگی و هنری را استمرار ببخشیم. جشنواره فیلم کوتاه تهران جایی است که فیلمسازان فیلم کوتاه از نمایش آثارشان انگیزه می گیرند. ضمن اینکه نمی‌شود سنت فیلم دیدن را فراموش و مدام فیلم‌ها را از طریق صفحات موبایل و لپ‌تاپ تماشا کرد. ما هم ترجیح می‌دهیم جایی به تماشای فیلم‌ها بنشینیم که سازندگان و عوامل را هم ببینیم و با آن ها گفتگو کنیم با این وجود باز باید همه موارد را رعایت کرد تا افراد زیادی مبتلا به بیماری نشوند.
وی افزود: افراد فرهیخته‌ای در جشنواره شرکت و این رویدادها را برگزار می‌کنند آن‌ها مراقب ارتباطات خود خواهند بود و پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند باید زندگی کرد و در کنارشان این جشنواره‌ها برگزار شود، زیرا زندگی در جریان است.
این کارگردان و سینماگر ادامه داد: به هر حال فیلمسازانی که فیلم کوتاه می سازند، بعدها کارگردانان بزرگی می‌شوند مثلا محمد کارت که سال گذشته فیلم موفق «شنای پروانه» را در جشنواره فیلم فجر داشت. او کار خود را از سینمای کوتاه آغاز کرده است به طوری که فیلم‌های کوتاه او بارها و بارها جایزه گرفته بود. باید فیلمسازان کوتاه را همراهی کرد.
وی در پایان گفت: فیلمسازان جوان در این جشنواره‌ها خود را به نقد می‌گذارند که حسن جشنواره‌ها نیز همین نتیجه است. در چند سال اخیر این سینماگران جوان بودند که سینما را سرپا نگه داشتند. از ما که تماشاچی قدیمی هستیم این توقع می‌رود که ضمن یاری آنها ایرادات کارشان را بگوییم.
نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ در پردیس سینمایی ایران مال تهران برقرار بود. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی، ششم بهمن‌ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار