رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «زد و بند» نخستین ساخته داود نوروزی به تهیه‌کنندگی مقصود جباری است که برای ارائه به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آماده شده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، داود نوروزی در نخستین ساخته سینمای خود یک داستان معمایی را انتخاب کرده است. این فیلم […]

فیلم سینمایی «زد و بند» نخستین ساخته داود نوروزی به تهیه‌کنندگی مقصود جباری است که برای ارائه به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آماده شده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، داود نوروزی در نخستین ساخته سینمای خود یک داستان معمایی را انتخاب کرده است.

این فیلم درام معمایی پر گره‌ای دارد که در آن به مشکلات تامین دارو و سوداگری در این حوزه اشاره دارد و معضلات و ناهنجاری اجتماعی را به تصویر کشیده است.
در خلاصه داستان «زد و بند» آمده است: در هیاهوی بی‌اندازه جامعه، هستند افرادی که کارشان را با زد و بند پیش می‌برند و آدم‌های قصه ما از این قاعده مستثنی نیستند.
مقصود جباری تهیه‌کننده‌ای است که همکاری زیادی با فیلمسازان فیلم اول دارد. «آپاندیس»، «هشتگ»، «آزادی مشروط» و «آدم آهنی» فیلم‌هایی هستند که پیش از این توسط او تهیه شدند.
امین زندگانی، هنگامه حمیدزاده، همایون ارشادی، فریبا کوثری، محمدعلی کیانی و سید مهرداد ضیایی بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.


عوامل فیلم سینمایی «زد و بند» عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: داود نوروزی، مشاور کارگردان: وحید موسائیان، تهیه‌کننده: مقصود اجباری، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، موسیقی: داریوش تقی‌پور، ترانه‌سرا: علی روئین‌تن، خواننده: مانی رهنما، صدابردار: مسیح حدپور سراج، صداگذاری و ترکیب صداها: محمدمهدی جواهری‌زاده، محمد قاسمی، با تشکر فراوان از آرش قاسمی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی، مجری طرح: محمدعلی کیانی، مدیر تولید: محمود محمدطائمه، مشاور پروژه: دکتر سارا احمدی، جلوه‌های ویژه بصری: محسن خیرآبادی، رضا میثاقی، تدوین: رضا چوبینه،
مشاور کارگردان: وحید موسائیان، اصلاح رنگ و DCP : سامان مجد وفایی، مدیر برنامه‌ریزی : امیر جاویدنیک، دستیار اول کارگردان‌: سالار آزادمنش، منشی صحنه: پوریا کاظمی‌فرد، محصول گروه فیلمسازی تندیس فیلم با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، تهیه‌کننده‌: مقصود جباری.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار