رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • سه شنبه 7 بهمن 1399 - 18:00
  • کد خبر : 60174
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «ظمان مکان ذبان» از زمان و مکان های مختلف می گوید

نمایش «ظمان مکان ذبان» از رویارویی افرادی می گوید که در زمان و مکان های مختلف دور هم جمع شده اند حسین اناری کارگردان نمایش «ظمان مکان ذبان» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصر این نمایش پرداخت و عنوان کرد: عده‌ای از زمان‌ها و مکان‌های مختلف در یک فضا با هم رو به […]

نمایش «ظمان مکان ذبان» از رویارویی افرادی می گوید که در زمان و مکان های مختلف دور هم جمع شده اند

حسین اناری کارگردان نمایش «ظمان مکان ذبان» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصر این نمایش پرداخت و عنوان کرد: عده‌ای از زمان‌ها و مکان‌های مختلف در یک فضا با هم رو به رو می‌شوند. عدم زمان درست آنها را وارد چالش می‌کنند. وقتی انسان در افکارِ خود می‌پیچد، دچارِ تکرار می‌شود. این دقیقاً همان روز مردگی است که با زندگی خو می‌گیرد. و ما فقط نفس می کشیم و نفس می‌ کشیم و نفس می‌کشیم. داستان به ارزش زمان و صحه گذاشتن بر این ارزش می‌گذرد.

وی در کارنامه هنری خود، دراماتورژی و دستیار کارگردان نمایش “سرودن” به کارگردانی نیما ببری در جشنواره دانشجویی، مدیر صحنه نمایش “نقطه سر خط” به کارگردانی آرش آبسالان، دستیار کارگردان و بازیگر نمایش “ارزولی داهومی” به کارگردانی آرش آبسالان، عضویت در گروه عصری با نمایش و همکاری با کارگردانانی نظیر: احسان فکا، کامبیز بنان، شروین برکت، مهزیار درویشی، آرش آبسالان را دارد.

عواملی که در نمایش « ظمان مکان ذبان » نقش داشتند به ترتیب: نویسنده، طراح و کارگردان: حسین اناری،بازیگران: محمد پوریا هلالی، احسان صاحبدادی، یاشار دبیری، بهاره همایونفر، کمند کلبادی، شایان پورملایی لنگرودی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: یاشار دبیری،مدیر صحنه: مهدی اناری،عکاس: آتوسا امینی،مشاور و مربی صدا: محمد راکعی،مشاور گرافیک و تبلیغات: محمد حمامی و روابط عمومی: سید محمدصادق سیادت

این نمایش از ۲۹ دیماه لغایت ۱۵ بهمن در خانه نمایش مهرگان به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ روی صحنه می رود.

سینماخانه / خبرنگار و عکاس : پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار