رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • شنبه 11 بهمن 1399 - 16:31
  • کد خبر : 60442
  • تئاتر
  • چاپ خبر : حمایت از هنر، همدلی میان شهر و شهروندان را رقم می زند
در دیدار مشاور عالی شهردار تهران از دبیرخانه جشنواره «هنر زنده است» مطرح شد:

حمایت از هنر، همدلی میان شهر و شهروندان را رقم می زند

مصطفی کاظمی مشاور عالی شهردار تهران از دبیرخانه جشنواره آنلاین «هنر زنده است» بازدید کرد. مشاور عالی شهردار تهران و مدیرکل حوزه ی مدیریت شهردار ی تهران از دبیرخانه ی جشنواره آنلاین «هنر زنده است» که با حمایت مدیریت پردیس تئاتر و موسیقی ” The core”در باغ کتاب تهران دایر شده است، بازدید کرد. به […]

مصطفی کاظمی مشاور عالی شهردار تهران از دبیرخانه جشنواره آنلاین «هنر زنده است» بازدید کرد.
مشاور عالی شهردار تهران و مدیرکل حوزه ی مدیریت شهردار ی تهران از دبیرخانه ی جشنواره آنلاین «هنر زنده است» که با حمایت مدیریت پردیس تئاتر و موسیقی ” The core”در باغ کتاب تهران دایر شده است، بازدید کرد.


به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره «هنر زنده است»، مصطفی کاظمی پس از این بازدید، با اعضای شورای سیاستگذاری،دبیران چهار بخش جشنواره، مدیران اجرایی جشنواره و دوتن از داوران جشنواره در نشستی صمیمانه دیدار کرد.
بهروز غریب پور “رئیس شورای سیاستگذاری” و “دبیر بخش تئاتر”،مرضیه برومند، سیمین معتمد آریا، محمد مهدی عسگر پور “عضو هیئت موسس و شورای سیاست گذاری”، مازیار رضاخانی “مدیر جشنواره”، مهدی قاسمی، امیر بهاری، لیلی عاج در این نشست حضور داشتند.
مشاور عالی شهردار تهران در این جلسه، به تبیین نقش شهرداری تهران برای ایجاد رابطه ی صمیمانه و عاطفی میان شهروندان و تشکیلات شهرداری تهران اشاره کرد و به ارزیابی خود از امتیازات جشنواره «هنر زنده است» و نقش فزاینده آن در این ارتباط پرداخت.


وی علت حمایت پروژه تهران ۱۴۰۰ از این اتفاق بزرگ فرهنگی هنری به عنوان آخرین رویداد قرن را نسبت میان این دو عنوان کرد. کاظمی در همین زمینه افزود: پرداختن به مسائل هنری به ویژه در بخشی که به موضوعات شهری مربوط می‌شود، همیشه مورد توجه شهرداری بوده است و شهرداری تهران از هر گونه فعالیتی که در تلطیف فضای شهری و احساس همدلی میان شهر و شهروندان حمایت می کند، به خصوص هنگامی که که یک نهاد مدنی غیردولتی بانی آن باشد.
در پایان این نشست، هر یک از حاضران با ذکر تجاربشان نسبت به تصمیم شهرداری تهران ، شهردار تهران دکتر حناچی و مدیرکل حوزه مدیریت شهرداری، در خصوص حمایتشان از جشنواره آنلاین هنر زنده است واکنش مثبت نشان داده و تشکر کردند. این بازدید و نشست با قول های مساعد نسبت به آینده این جشنواره به پایان رسید.
جشنواره «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم (به دبیری کمال تبریزی)، تئاتر (به دبیری بهروز غریب‌پور)، موسیقی (به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت (به دبیری محمود کلاری) بدون محدویت شرکت آثار در سایر جشنواره‌ها پذیرای تولیدات متنوع هنرمندان جوان کشور – در بخش رقابتی- و هنرمندان مطرح کشور در بخش‌های غیررقابتی است و برابر با فراخوان منتشرشده جوایز نقدی و نشان جشنواره به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» را مؤسسه فرهنگی هنری “برداشت آخر” و مجموعه فرهنگی هنری “مربع ۱۱” برگزار می‌کنند و متقاضیان برای کسب اطلاع از جزئیات فراخوان جشنواره می‌توانند با شماره ۰۹۰۳۵۹۴۳۸۹۹ تماس بگیرند.همچنین برای دریافت اخبار جشنواره و مطالعه فراخوان می‌توانند به آدرس سایت و اینستاگرام https://portal.aafestival.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار