رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت: مشکلی در دو سه روز اول برای ارسال پیامک آرای مردمی پیش آمده بود که این مشکل از دیروز رفع شد. او از اعلام نامزدهای جشنواره در پایان روز هشتم (فردا) خبر داد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «مسعود نجفی» در برنامه خبر […]

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت: مشکلی در دو سه روز اول برای ارسال پیامک آرای مردمی پیش آمده بود که این مشکل از دیروز رفع شد. او از اعلام نامزدهای جشنواره در پایان روز هشتم (فردا) خبر داد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «مسعود نجفی» در برنامه خبر شبکه چهارم سیما گفت: مشکلی در دو سه روز اول برای ارسال پیامک آرای مردمی پیش آمده بود که این مشکل از دیروز رفع شد.افزود: سامانه ارسال پیامک تغییر کرد و با ارزیابی به عمل آمده، پیام برای افرادی که پیامک را دریافت نکرده‌ بودند، ارسال شد.

نجفی با ارائه آمار لحظه‌ای فروش بلیت‌های جشنواره گفت:  جزئیات بلیت‌فروشی و تعداد  آرا در سمفا قابل مشاهده است.
او تأکید کرد: تعداد رأی ثبت شده در سمفا، تنها نعداد آرای هر فیلم است و نتیجه کیفی آرا پس از بررسی مشخص و نتایج آرای مردمی در اختتامیه مشخص خواهد شد.
او درباره ارزیابی وضعیت سینماهای مردمی از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: بعد از تذکراتی که در چند سینمای مردمی به صاحبان سالن‌ها داده شد، خوشبختانه گزارش مکتوبی نداشتیم. بازرس‌ها گزارش‌هایشان را ارسال می‌کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینماها انجام می‌‌شود.

او در این گفت‌وگو درباره زمان اعلام کاندیداهای بهترین فیلم نگاه‌نو و سودای سیمرغ گفت: فردا شب بعد از اعلام کاندیداها در آخرین نشست لیست نهایی کاندیداها و رشته‌های نامزدی اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار