رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
  • الخميس ۲۰ رجب ۱۴۴۲
  • 2021 Thursday 4 March

رضا عطاران (روشن) کاری که عطاران در این فیلم می کند یک قدرت نمایی تام و تمام در به نمایش گذاشتن سیر تکوین کاراکتر روشن است؛ تکوینی که اینجا معنایی جز فروپاشی ندارد. تمام این از هم گسیختگی را می توان مرحله به مرحله در هر فصل فیلم به صورت جزئی نگر در آناتومی چهره، […]

رضا عطاران (روشن)

کاری که عطاران در این فیلم می کند یک قدرت نمایی تام و تمام در به نمایش گذاشتن سیر تکوین کاراکتر روشن است؛ تکوینی که اینجا معنایی جز فروپاشی ندارد. تمام این از هم گسیختگی را می توان مرحله به مرحله در هر فصل فیلم به صورت جزئی نگر در آناتومی چهره، نگاه و حتی مدل بیان عطاران ردیابی نمود. روشن با عطاران کاملاً شفاف، صریح و به عبارت بهتر روشن گشته است و بدون آن حتماً چیزی کم داشت …

محسن تنابنده (روزی روزگاری آبادان)

تنابنده را دیگر می توان به نوعی یکی از متبحرترین بازیگران سینمای ما در ارائه چنین کاراکترهایی دانست. مردانی رنج کشیده که زیر بار مجموعه ای از مشکلات قرارگرفته اند و برای رهایی از آن و گشودن گره های زندگی، خود را به آب و آتش می زنند. محسن تنابنده در ایفای این نقش ها جنبه های مردانه و قابل اتکای چنین کاراکترهایی را در قامت یک پدر با برخی خرده فرهنگ های رفتاری که برآمده از طبقه و موقعیت خانوادگی شخصیت می باشد؛ درهم می آمیزد و شیمی باورپذیری از این مردان را پیش چشم بیننده تجسم می بخشد.

پژمان جمشیدی (شیشلیک)


پژمان جمشیدی حالا دیگر ثابت می کند می شود در بازیگری حساب ویژه ای روی او باز نمود. حضورش در فیلم مهدویان از چند جهت حائز اهمیت است: موتور مولد و محرک شیشلیک به نوعی پژمان جمشیدی است که با گریمی متفاوت تمام توانش را در خدمت کاراکتر قرار می دهد و به عنوان یک مکمل هارمونی قابل توجهی در کنار رضا عطاران را محقق می سازد.
شیشلیک برای پژمان جمشیدی یک نقطه عطف است به طوریکه اگر کاندید سیمرغ شود دیگر کسی به او نخواهد خندید.

سینماخانه / حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار