رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«ژرار دوپاردیو» بازیگر مطرح سینمای فرانسه از سوی مقامات این کشور به سوءاستفاده اخلاقی و تجاوز متهم شد. به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر ۷۲ ساله برای یک پرونده تجاوز در سال ۲۰۱۸ متهم شده است، پرونده ای که سال ۲۰۱۹ توسط دادگاه مختومه اعلام شده بود اما بار دیگر مورد بررسی قرار گرفته […]

«ژرار دوپاردیو» بازیگر مطرح سینمای فرانسه از سوی مقامات این کشور به سوءاستفاده اخلاقی و تجاوز متهم شد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر ۷۲ ساله برای یک پرونده تجاوز در سال ۲۰۱۸ متهم شده است، پرونده ای که سال ۲۰۱۹ توسط دادگاه مختومه اعلام شده بود اما بار دیگر مورد بررسی قرار گرفته است.

«هروه تمیم» وکیل  «دوپاردیو» در مصاحبه با روزنامه لوموند اعلام کرده موکلش تمامی این اتهامات را رد کرده اما از ارائه اطلاعات بیشتر در این مورد خودداری کرد.

«ژرار دوپاردیو» که از ژانویه ۲۰۱۳ به دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه شهروندی روسیه نیز به او اعطا شده از معروفترین بازیگران سینمای فرانسه است که تاکنون دو بار جایزه سزار و یک بار جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است.

او در سال ۱۹۹۰ برای «سیرانو دوبرژراک» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد. جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم ونیز در سال ۱۹۸۵ برای فیلم «پلیس» از دیگر جوایز معتبر این بازیگر باسابقه است که بیش از ۱۷۰ فیلم در کارنامه دارد.

«دوپاردیو» ۱۵ بار نامزد دریافت جوایز سزار بوده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار